יאיר גילוני
יאיר גילוני

מתי ניתן לראות את התוצאות של פילינג עמוק?

בדיוק בתקופה הזו של השנה, כאשר אנו נמצאים בעונות הקרות יותר, נפוצים מאוד טיפולי פילינג עמוק שנועדו לחדש את עור הפנים – ולמעשה מייצרים אפקט של 'מתיחת פנים ללא ניתוח'. בשורות הבאות נתמקד בשאלה: מתי אפשר לראות את התוצאות של טיפול פילינג עמוק?

פילינג עמוק - והעור צעיר יותר!
פילינג עמוק – והעור צעיר יותר!

כתמי פיגמנטציה, פצעי בגרות וגורמים נוספים שעוברים על עורנו, גורמים לחטטים עליו, כבר בשנות ה-20 לחיינו. בגילאים מתקדמים יותר, סימנים אלו הולכים ומחמירים, בנוסף לקמטים שניכרים על העור (כדי לטפל בקמטים בנפרד, ניתן לבצע טיפול למילוי קמטים בלבד). אם העור סובל מקמטים ומחטטים, מומלץ לבצע פילינג עמוק, שנחשב יעיל ביותר בתופעות אלה, לעתים אף יותר מניתוח מתיחת פנים.

לאחר ביצוע הטיפול שאורך כשעה ובו נמרח חומר להסרת השכבות החיצוניות והעליונות של העור, ולאחר השגרה קצרה, המטופלות משוחררות לביתן למשך החלמה בת כשבוע. שכבת העור החיצונית כמובן נמסה ותאים חדשים בעור משגשגים, דבר היוצר מעין מתיחה וחידוש של העור.

מתי רואים תוצאות?

כאמור, נשים העוברות פילינג עמוק משוחררות לביתן למשך החלמה בת שבוע. במהלך השבוע, ישנה מסכה על הפנים, השומרת על העור שעובר שינויים. לאחר תקופה זו, בה העור מעלה גלד, הגלד מוסר וניתן לראות את העור החדש.

בדרך כלל, בימים הראשונים העור ייראה מעט אדום, אך הדבר עובר בתוך מספר ימים או שבועות. מי שהאדמומיות הקלה מפריעה לה, יכולה להשתמש במייק אפ עד לחזרת העור לצבעו הטבעי. מכאן ואילך, הנשים שעוברות טיפול פילינג עמוק מעידות על עור צעיר ורענן ותחושה מצוינת!

לפרטים נוספים – מרפאת ד"ר יאיר גילוני – 03-5223092/8

דילוג לתוכן