יאיר גילוני
יאיר גילוני

"סידרת לי את החיים" – סיפור מקרה מהמרפאה | הסרת צלקת

לפני כעשור הגיעה אל המרפאה של ד"ר יאיר גילוני לקוחה עם צלקת במצח. היא כבר כמעט אמרה נואש לאחר שרופאים רבים הודיעו לה כי הצלקת הזו לא ברת טיפול, אך לאחר שמצאה את המרכז לבריאות העור, היא גילתה שיש מזור. 

סיפורה של מ'

מ' עברה פגיעה במהלך נסיעה באוטובוס לפני כעשור, אז היא נחבלה במצחה. ממקום התאונה הובהלה לבית החולים, שם עשו לה תפרים, אך תוך זמן קצר אלו נפתחו והותירו אותה עם צלקת אדומה ובעלת נוכחות במצח. לאחר שעברה בין רופאי עור, פלסטיקאים ונותני שירותי אסתטיקה כאלו ואחרים, הגיעה אל ד"ר יאיר גילוני. מאז עברו כבר עשר שנים, והצלקת שהצליח ד"ר גילוני להסיר ממצחה נעלמה כלא הייתה.

כל הרופאים אליהם הגיעה מ' סירבו לטפל במקרה, משום שלא האמינו שיש מה לעשות בנידון. רק ד"ר גילוני הסכים לעבוד עמה, והיא מודה לו על כך עד היום. "אתה היחיד שסידרת לי את החיים", היא אומרת. שביעות רצונה ניכרת גם בעובדה שעשור אחרי הטיפול היא לא שוכחת את ד"ר גילוני, וממשיכה להגיע אליו לטיפולים אחרים שהוא מציע במרפאתו.

תמונת לפני - לפני עשור, תמונת אחרי - בימים אלו

איך ד"ר גילוני הסיר את הצלקת ממצחה של מ'?

בטיפול להסרת צלקות שאיתו עובד ד"ר גילוני במרכז לבריאות העור, נעשה שימוש במכשיר ה-ENDIMED. זהו מכשיר שפותח בישראל, והוא מציע את הטיפול הטוב ביותר שיש לשוק להציע בימינו, כבר עשר שנים. הטיפול במכשיר עובד על גלי רדיו שחודרים לשכבה העמוקה של העור.

ד"ר גילוני מצמיד את ידית המכשיר לעור באזור המטופל, ואז מתרחשת תופעה של חימום רקמות בשכבה העמוקה של העור. ההסבר המפורט יותר לתהליך זה הוא מעבר גלי רדיו לעור, כאשר גלי הרדיו הופכים לחום שיכול להגיע עד השכבה העמוקה של העור, הנקראת דרמיס. כאשר הדרמיס עובר תהליך של חימום, הוא מייצר קולגן – חלבון גמיש בגוף האדם שמסייע בין היתר בריפוי פצעים. שחרור הקולגן גורם למילוי האזור המטופל בצורה כזו שהגוף סוגר את העור מבפנים.

מכשיר האנדימד (ENDIMED)

כיצד להתכונן לפני הטיפול?

זמן קצר לפני תחילת הטיפול, נמרחת משחה מאלחשת על האזור המטופל בעל הצלקת. הטיפול עצמו אינו כואב במידה רבה, והמשחה נועדה בעיקר להקל על תחושת החום המתעוררת עם הטיפול במכשיר. 

מכשיר האנדימד

ד"ר גילוני משתמש במכשיר האנדימד כבר יותר מעשר שנים, עם תוצאות מעולות במגוון טיפולים: הסרת צלקות, מיצוק פנים וצוואר, וגם בטיפול באקנה וצלקות לאחר אקנה. המכשיר ממשיך לשרת את ד"ר גילוני נאמנה, והלקוחות מעידות בעצמן על השינוי שחל במראה ובתחושה לאחר הטיפול. 

דילוג לתוכן