יאיר גילוני
יאיר גילוני

סיפור מקרה: טיפול בצלקות לאחר אקנה בעזרת גלי רדיו | לפני ואחרי

לפני כארבע שנים הגיעה למרכז לבריאות העור עלמה צעירה, כאשר פניה היו מצולקות במידה רבה בעקבות פצעוני אקנה. לאחר טיפול בעזרת מכשיר האנדימד, שפועל על גלי רדיו, השתפרו פלאים פניה של אותה בחורה.

אחת התופעות המציקות ביותר מבחינה אסתטית היא הופעת צלקות לאחר אקנה. הפנים, שהן האזור החשוף ביותר בגוף, ועל כן גם הקשה ביותר להסתרה, מתמלאות סימנים קטנים שלא ניתן לפספס. כתוצאה מכך, נשים רבות משתמשות באיפור, ואילו גברים נותרים עם הצלקות גלויות ברוב המקרים.

בשנת 2017 הגיעה בחורה צעירה למרפאה של ד"ר יאיר גילוני, והצלקות שעל פניה הפריעו לה מאוד מבחינה אסתטית. לאחר סדרה של ארבעה טיפולים, ההבדל היה משמעותי ביותר, ואותה בחורה הרגישה הרבה יותר בנוח בגופה שלה. את תוצאות הטיפול ניתן לראות באופן מובהק.

מכשיר כחול לבן

במרכז לבריאות העור, ד"ר גילוני משתמש כבר עשור במכשיר ה-ENDIMED הישראלי. זהו הטיפול הטוב ביותר שיש היום בשוק, שעובד על השכבה העמוקה של העור, ובכך משפר את נראות ואלסטיות העור.

בעזרת ידית המכשיר, אותה מצמיד ד"ר גילוני לעור, ישנה תוצאה של חימום הרקמות. למעשה, מועברת לעור אנרגיית גלי רדיו, שהופכת לחום וכך מתחממת השכבה העמוקה של העור, הנקראת דרמיס. כאשר הדרמיס עובר תהליך של חימום, הוא מייצר קולגן, וכך מתמלאים החתחתים שעל הפנים מבפנים, בצורה כזו שהגוף סוגר את העור מבפנים.

כארבעים דקות לפני הטיפול, נמרח קרם אלחוש על הפנים. הטיפול עצמו אורך כרבע שעה, ולאחריו ניתן לחזור לשגרה מלאה. לרוב תופיע אדמומיות קלה באזור הטיפול, שעוברת תוך שעתיים. 

אין זמן כמו ההווה – טיפול מומלץ לחורף

מכיוון שבחורף אין שמש חזקה שעשויה לפגוע בתוצאות הטיפול, זוהי העונה המומלצת ביותר לעבור טיפול זה. יש לציין כי חשיפה לשמש חזקה, למשל בקיץ, עלולה לגרום לכתמי פיגמנטציה. לשמירה מרבית על התוצאות, ישנה עדיפות גבוהה למריחת מקדם הגנה בכל עונות השנה.

סדרת טיפולים

"מספר הטיפולים נקבע כפועל יוצא של חומרת הצלקות", אומר ד"ר יאיר גילוני. "לרוב, מדובר בסדרת טיפולים של 5-7 טיפולים, כאשר מגיעים לטיפול פעם בחודש". הטיפולים לא מפריעים לשגרה היומיומית של הלקוחות, וניתן לצאת לסביבה כרגיל. גם שימוש במייקאפ אינו מפריע למהלך הטיפול או משפיע בצורה כלשהי על התוצאות.

הטיפול מתאים לכל מי שרוצה לשפר את מראה פניו או פניה, אם כי כאשר ישנם עדיין פצעונים פעילים על רוב הפנים, מומלץ להמתין מעט לפני תחילת הטיפול. 

כל המרבה הרי זה משובח

ד"ר גילוני משתמש במכשיר ה-ENDIMED הישראלי גם בטיפולים אחרים במרפאה.

"גלי רדיו טובים גם למיצוק העור לנשים שרוצות לעשות רענון של העור בתקופת החורף. זוהי סדרת טיפולים קצרה, המורכבת משני טיפולים בלבד, והתוצאות שמתקבלות לאחר מכן מאוד יפות. העור מהודק, רענן, חי ורדרד וצעיר".

דילוג לתוכן