יאיר גילוני
יאיר גילוני

סקין בוסטר – הדרך הקלה למראה צעיר וחלק

רוב הטיפולים הקוסמטיים במרכז הרפואי לבריאות העור, מטפלים בבעיות שנוצרו בעור הגוף והפנים, על פי הצורך והרצון של המטופלת, ובתיאום עם ד"ר יאיר גילוני. עם זאת, ישנם טיפולי מנע, שמומלץ לבצע אותם כבר עם הופעת הקמטוטים הראשונים בעור. אצל רוב הנשים, הקמטוטים הקטנים בעור הפנים נוצרים כבר בגילאי ה-30. סביב גיל זה, ניתן לזהות ירידה באלסטיות של העור, והתפתחות של קמטים קטנים, בעיקר באזור המצח והלחיים. 

הטיפול המוצע במרכז הרפואי לבריאות העור של ד"ר גילוני, הוא הסקין בוסטר המפורסם. הטיפול, המוכר ואהוד מאד ברחבי ארצות הברית, עושה שימוש בחומצה היאלורונית, המכילה רכיבים שונים מאלו הקיימים בחומצה היאלורונית הרגילה שבה נעשה טיפול מילוי קמטים. "טיפול הסקין בוסטר נועד כדי לטפל באותם קמטים קטנים שהופיעו עם הזמן על פני המטופלת. אותם קמטים אינם עמוקים, ולעיתים הם מופיעים רק כאשר מביעים הבעות שונות בפנים" מציין ד"ר גילוני.

עם זאת, הסקין בוסטר מתאים גם לטיפול בקמטים עמוקים מילוי קמטים רגיל, כאשר סימני הגיל נראים באופן בולט יותר.טיפול ה"סקין בוסטר" כאמור, הוא טיפול לפנים עייפים שהאלסטיות שלהם ירדה.

"הסקין בוסטר לא נועד לפנים נפולות בעלות קמטים מוחשיים, אלא לאזורים עם קמטוטים קטנים, כמו באזור הסנטר, לחיים וצוואר", מחדד ד"ר גילוני. הטיפול בעצם מחליק את העור, מחדיר לחות וגורם לקמטים הללו להיעלם. לאחר מכן, מזריקים חומר הנקרא "רסטילן ויטל" – חומצה מיוחדת שנועדה למילוי קמטים קטנים. עם זאת, ד"ר יאיר גילוני מדגיש כי מי שעוברת טיפול זה, צריך להגיע בכל כמה חודשים להזרקה נוספת, כדי לתחזק ולשמר את התוצאות.

דילוג לתוכן