יאיר גילוני
יאיר גילוני

פרופילו: אזורי הטיפול וההבדל בינו לבין חומרי מילוי אחרים

בחודשים האחרונים הזכרנו כאן את החומר החדש המסייע להצערת העור ושמו פרופילו (Prophilo). מדובר בחומר המורכב מחומצה היאלורונית ומסייע בטיפול בהזדקנות העור.

 

מאז שהחל השימוש בחומר במרפאה, מגיעות אליי שאלות רבות בנוגע לאזורי הטיפול, לתדירות ההזרקות שיש לבצע ובעיקר לפשר ההבדל בין החומר החדש לבין חומרי המילוי השונים שבהם מבוצע שימוש בדרך כלל בטיפולים כמו מילוי קמטים. בשורות הבאות ריכזתי מעט מידע על כך.

אזורי הטיפול

prophilo-2אזורי הטיפול בחומר האיכותי המטפל באיכות רקמות העור, הם מגוונים מאוד. להלן כמה מהאזורים הנפוצים:

  • לחיים
  • סביב העיניים
  • צוואר (על כך כתבתי בנפרד)
  • מחשוף
  • גב כף היד
  • זרועות
  • אזורים נוספים, בהתאם להמלצה רפואית ולאחר ייעוץ.

אופן ההזרקה והתדירות שבה היא מבוצעת

כדי להגיע לתוצאות טובות, יש לעבור שניים עד שלושה טיפולים בהפרש של חודש זה מזה. התוצאה שתתקבל לאחר מכן תישמר לאורך זמן. את הטיפול יש לבצע פעם עד פעמיים בשנה, בהתאם להמלצת הרופא, למצב העור, לגיל המטופלת ולמאפיינים נוספים. יש לציין כי את התוצאות לאחר כל טיפול ניתן לראות בדרך כלל כבר לאחר כשבועיים.

הפרופילו שפותח ונמצא כעת בשימוש מאפשר פיזור וספיגה אחידים ברקמות השונות בעור. במילים אחרות, אין צורך בנקודות הזרקה רבות – אלא בהזרקות נקודתיות שאורכות מספר דקות בלבד.

prophilo-1

בתמונה: טיפול באזור הצוואר באמצעות פרופילו – לפני ואחרי

מה ההבדל בין פרופילו לשאר חומרי המילוי?

אנו מכירים את חומרי המילוי (כמו חומצה היאלורונית או רדיאס המבוסס על סידן) שנועדו בעיקר לצורך מילוי קמטים ומילוי נפחים בפנים. עם זאת, חומרים אלו, איכותיים ככל שיהיו, אינם מטפלים באיכות העור ובמרקם שלו. החומר החדיש מביא להתנעה מחדש של תהליכים ברקמה, וכתוצאה מכך העור מתחדש ובריא יותר.

לכן, מגיעה גם ההמלצה עבור נשים שונות שעדיין לא עברו את גיל 40 'להקדים תרופה' ולברר על הטיפול. טיפול בסימני הגיל עוד לפני שהם מופיעים, צפוי להוביל להפחתת הקמטוטים, לשמירה ולהחזרת הברק בעור ולמראה אסתטי וצעיר. ומעל לכל – התוצאה טבעית ונאה לעין.

דילוג לתוכן