יאיר גילוני
יאיר גילוני

פרופילו – המילה האחרונה בטיפולי צוואר

אחד האזורים המבוקשים ביותר לטיפול בקרב נשים הוא אזור הצוואר, זאת למרות שהוא נחשב לבעייתי באופן יחסי לטיפול. יש מספר שיטות שבעזרתן ניתן לטפל באזור זה – להחיות אותו, להעלים קמטוטים ולגרום למראה צעיר, רענן ונינוח יותר.

כשזה מגיע למתיחת הצוואר, חשוב מאוד לא לחכות שהעור יתקמט ו״ייפול״, אלא להקדים תרופה למכה, זאת בשל הבעייתיות של האזור, ולכן וחשוב מאוד לטפל בו עוד בטרם נוצרת הבעיה (ברגע שהצוואר נפול, ניתן אמנם לבצע טיפולים שאינם פולשניים, אך אפשרויות אלו מוגבלות למדי). אזור הצוואר מתחיל לאבד מגמישותו, בדרך כלל, בגיל 38-40. רוב הנשים יחושו החל מגילאים אלו, שעור הצוואר שלהן מחוספס ומלווה בפסי רוחב.

adults-1853851_640

פרופילו – חומר חדשני בשוק

כפי שציינו, בשוק ישנם לא מעט טיפולים, בין היתר בשימוש בחוטים ובהזרקות למילוי הצוואר, אך לא כולם יעילים ומביאים לתוצאה הרצויה: פתרון בעיית האלסטיות של העור.

אלא שכמו בתחומים רבים, גם כאן הקדמה והטכנולוגיה עשו את שלהן, וסיפקו חומר חדש המוצע במרפאתו של ד״ר יאיר גילוני, העושה את העבודה בצורה טובה יותר מכל שאר החומרים שהיו קיימים עד היום בשוק, פרופילו שמו – סוג של ״קרם לחות״ פנימי של העור, המייצר לחות פנימית.

לכן, כשזה נוגע לצוואר, לא מומלץ לחכות אלא לבצע טיפול מונע בשימוש בחומר החדש פרופילו, המורכב מחומצה היאלורונית לטיפול בהזדקנות העור.

הפרופילו עוזר בבנייה מואצת של חומר הנקרא ״אלסטין״ הקיים בעורנו, אותו גופנו מפסיק לייצר סביב גיל 35, מה שגורם לעור להיות פחות אלסטי עם השנים.

YG

הטיפול באמצעות פרופילו

עוד לפני שיוצאים לדרך, מאבחן ד״ר גילוני את המטופלת – מה מצב צווארה, האם היא ביצעה טיפולים דומים בעבר  (קיימים מקרים רבים שבהם לא בוצע שימוש במספיק חוטים או בחוטים שאינם איכותיים, מה שפוגע באיכות הטיפול כמובן) ועוד.

בדרך כלל, מדובר על שתי פגישות במרפאתו של ד״ר גילוני, בהפרש של כחודש ביניהן. לאחר מכן יש צורך לחזור על הטיפול, בערך כשמונה חודשים לאחר מכן.

טיפולים באזורים נוספים בגוף

מלבד הצוואר, ד״ר גילוני מציע במרפאתו טיפולים נוספים להצערת העור באזורים שונים בגוף, כמו אזור הפנים, הידיים ועוד – היכן שהעור הופך בדרך כלל למקומט ומעט חסר גמישות. טיפולים אלו מותאמים לאזורים השונים בגוף, ולכן מבוצעים באמצעים שונים (לדוגמה: כדי לספק מענה לאזור הפנים, יותאם טיפול סקין בוסטר).

דילוג לתוכן