יאיר גילוני
יאיר גילוני

צפו: איך מבוצע טיפול בצלקות?

כולנו מכירים את התופעה הלא נעימה של צלקות על הפנים. בדרך כלל, הצלקות נגרמות לאחר אקנה, אבעבועות או ניתוחים, שבהם הצלקת לא אסתטית. כיום ניתן לבצע טיפול בצלקות באופן יעיל באמצעות גלי רדיו, ובמספר טיפולים יהיה ניתן לקבל מראה טוב יותר.

גלי רדיו נכנסו לעבודה בעולם בשנים האחרונות בתחום הרפואה האסתטית. אני מטפל באקנה בשיטה זו באמצעות מכשיר ה"אנדי-מד". הצלקות לאחר אקנה הן קבועות ולא משתנות עם הזמן. השימוש בגלי רדיו למעשה מחדיר אנרגיה חשמלית שהופכת לחום, וכך מחומם החלק העמוק בעור (דרמיס). כתגובה, מתחיל הדרמיס לייצר רקמת חיבור – תאים שנחוצים לנו כדי לתקן את הצלקת.

מה צריך לדעת לפני טיפול בצלקות?gilony before after

  • טיפול בצלקות באמצעות כלי רדיו נעשה אחת לחודש – לפני הטיפול, מאלחשים את האזור המטופל ולאחר שעה מסירים את חומר ההרדמה, מנקים את המקום ומתחילים בטיפול.
  • כל סוגי העור – חשוב לציין כי טיפול בצלקות או הסרת צלקות בגלי רדיו מתאים לכל סוגי העור, ללא הגבלות גוון.
  • המכשיר מאפשר טיפול באזורים שונים – בין האזורים: צוואר, לחיים, אזור הפה, מצח וידיים. ניתן לקבוע את עומק חדירת המחטים על פי האזור המטופל, את עוצמת הטיפול ופרמטרים נוספים.
  • תוצאות הטיפול – התוצאות משתנות מאדם לאדם, אך מדובר בתוצאות יפות הנראות לעין. את השיפור ניתן לראות בדרך כלל מהטיפול השלישי. צלקות עמוקות מאוד דורשות סדרה גדולה יותר של טיפולים.
  • תוצאה קבועה – אלמנט משמעותי ביותר הוא התוצאה שנשארת קבועה ואין צורך לתחזק אותה. כאשר מגיעים לרמת התקדמות מסוימת, זו הרמה שתישאר. כמובן שמומלץ ללא קשר לטיפול, לשמור על עור הפנים.
דילוג לתוכן