ד"ר גילוני מדבר על קלואידים בערוץ 13
יאיר גילוני
יאיר גילוני

צפו בד"ר גילוני ברשת 13: כך החל הטיפול בקלואידים באוזניים

ד"ר יאיר גילוני התארח בערוץ 13 בתכניתם של פרופ' איתן פרידמן וטלי מץ, ושוחח איתם בנושא הקלואידים. קלואידים מופיעים לאו דווקא באוזניים, הם עלולים להופיע בחזה, בגב העליון, בידיים וברגליים. אלו צלקות לא יפות, אדומות, בולטות מעל פני העור, קשות ומגרדות – ועד לשנים האחרונות לא נמצא פתרון יעיל נגד התופעה. יתרה מזאת – גם אם קלואיד הוסר, הוא הכפיל את גודלו.

בסרטון, מספר ד"ר גילוני כי הוא השתמש במכשיר ה-Plexr הפועל באמצעות אנרגיית פלזמה, כדי להסיר קלואידים באזורים שונים בגוף. עם זאת, אותם קלואידים שהוסרו, חזרו לאחר מכן. בשלב מסוים, הוא נתקל בחברה של בתו בשיער אסוף, שחשף קלואיד באוזן. החברה של בתו סיפרה כי מספר פלסטיקאים המליצו לה לא לגעת בקלואיד.

ד"ר גילוני קיבל את אישורה וטיפל בקלואיד שלה, כדי לנסות ולהסירו לצמיתות. הוא הצליח להסיר אותו באופן יעיל – כך שהוא לא חזר. מאז ועד היום, טיפל ד"ר גילוני בעשרות מקרים של קלואידים באוזן באמצעות אנרגיית פלזמה.

חשוב לציין כי תיתכן חזרה של הקלואיד לאחר הסרתו – וכי אחוזי ההצלחה בטיפול נעים סביב 50-60 אחוזים. אם חזרת הקלואיד מתרחשת ב-6 החודשים שלאחר הטיפול, ממליץ ד"ר גילוני להגיע לקליניקה פעם נוספת (יינתן טיפול חד פעמי חוזר ללא עלות) – ומניסיונו, במקרים רבים, בטיפול הנוסף, ההסרה היא לצמיתות. 

דילוג לתוכן