יאיר גילוני
יאיר גילוני

צפו בד"ר גילוני מסביר: מדוע חשוב אישור FDA בטיפול הצרת היקפים?

אם התעניינתם בזמן האחרון בטיפול המסת שומן, בוודאי שמעתם על המסת שומן בקור. מדובר בשיטה אתה התחיל בישראל ד"ר יאיר גילוני וכיום הוא מבצע את הטיפול, המוביל להצרת היקפים, באמצעות המכשיר המתקדם בעולם בתחום. הקירור המבוצע באמצעות ידיות מיוחדות, מגיע לטמפרטורות של מינוס 10 עד מינוס 13 מעלות, שגורמות לשומן המצטבר בידיות להפוך לנוזל שהומס ולהיות מופרש מהגוף בתוך כשלושה חודשים באמצעות דרכי השתן.

בשוק הישראלי כיום יש המון מכשירים שבהם מבוצע שימוש, בין היתר על ידי קוסמטיקאיות. השימוש בהם מוביל במקרים רבים לתלונות מצד מטופלים או לטיפולים שאינם מועילים. המכשיר שבו ד"ר גילוני משתמש הוא מכשיר ה-Zeltiq האמריקאי – המכשיר מספר אחת בעולם, ומטבע הדברים הוא היעיל והטוב בישראל כיום. במכשיר זה הקירור מבוצע על כל אזור הטיפול, בניגוד למכשירים אחרים. כמו כן, ישנה ידית שלא קיימת בחברות אחרות – ידית ייעודית לאגן החיצוני, אותו לא ניתן 'לינוק' באמצעות ידיות אחרות.

הטיפול במכשיר מוביל לכ-84% הצלחה – כשלמעשה התוצאה המתקבלת תלויה בפינוי השומן על ידי המטופלים ולא במכשיר עצמו. המכשיר האמריקאי מאושר על ידי ה-FDA, זאת לעומת מכשירים אחרים, להם אין אישור שכזה. מדובר בנקודה חשובה ביותר, שכן כשאנחנו אומרים 'מינוס 10 מעלות', אנחנו מתכוונים לטמפרטורה בעומק, בתא השומן עצמו, ולא על פני העור. מכשירים אחרים שאינם מאושרים על ידי ה-FDA, מקררים רק את פני העור ולא משפיעים על תאי השומן.

דילוג לתוכן