יאיר גילוני
יאיר גילוני

צפו | ד"ר יאיר גילוני בהדרכת רופאים ב-Rose Clinic Academy

לאחרונה העביר ד"ר יאיר גילוני מהמרכז הרפואי לבריאות העור הדרכה מעשית על הזרקות בפנים בעזרת מחט הקנולה. הכנס נערך ב-Rose Clinic Academy ראשון לציון, ונכחו בו עשרות רופאים אסתטיים שבאו לקבל ידע והכשרה מעשית מד"ר גילוני.

במהלך ההדרכה, הדגים ד"ר יאיר גילוני על מספר מטופלות, שימוש נכון במחט הגמישה שנקראת קנולה, ובה מזריקים חומצה היאלורונית לטובת תיקון פגמים או מילוי נפחים של חלקים בפנים. 

בסרטון הבא למשל, ניתן לראות כי ד"ר גילוני מסביר לקבוצת הרופאים כיצד יש למלא את קו הסנטר והלסת בפנים. הטיפול עצמו אינו כואב וכמעט שלא מורגש. כמו כן, במהלך ההדרכה הרופאים שאלו שאלות שונות את ד"ר גילוני והוא ענה והסביר על אופן הטיפול.

ניתן לראות כי מחט הקנולה המפורסמת, מוכיחה עצמה כמחט "קסמים" – היא לא כואבת או מורגשת, וניתן לעצב בעזרתה חלקים שלמים בפנים או בגוף. עיצוב קו הלסת והסנטר הוא אחד מהטיפולים הפופולריים שמבוצעים בעזרת אותה מחט קנולה. בין אם מדובר במטופלת צעירה או מבוגרת, ניתן תוך דקות (למען האמת דקות ספורות כמו שניתן לראות בסרטון), לעצב מחדש את קו הלסת והסנטר, מה שמשפיע דרמטית על שאר חלקי הפנים.

תיקון גשר האף

מלבד עיצוב הסנטר, ניתן לראות כי ד"ר גילוני הדגים על מטופלת צעירה טיפול המתקן את גשר האף. בתמונה של לפני, ניתן לראות כי למטופלת אף עם בליטה לא אסתטית, שבעבר היה נדרש ניתוח אף כדי לשטח וליישר את אותה בליטה. בעזרת הזרקת חומצה היאלורונית מיוחדת, ד"ר גילוני הציג בהדרכה את תיקון גשר האף. צפו בתמונות של לפני ואחרי:

צפו בהדגמה של ד"ר יאיר גילוני:

דילוג לתוכן