יאיר גילוני
יאיר גילוני

צפו | למה CoolSculpting הוא הטיפול הטוב ביותר להמסת שומן בקור?

ישנן דרכים רבות לעיצוב הגוף, אך אחד מהטיפולים הטובים ביותר הוא המסת שומן בקור, תוך שימוש במכשיר ה-CoolSculpting. המסת שומן בקור דרך ה-CoolSculpting מוכחת כיום כשיטה היעילה להצרת היקפים, המסייעת להיפטר ממצבורי שומן בקלות וביעילות. כמו כן, מן הראוי לציין כי שיטה זו היא המובילה מבין כל השיטות להמסת השומן המיותר שאינן פולשניות.

לאור הצלחת השיטה והביקוש הגובר משנה לשנה, ד"ר יאיר גילוני אומר כי "מכשיר ה-CoolSculpting הוא היחיד בעולם המאושר על ידי ה-FDA. זהו דבר חשוב, כי המכשיר אינו גורם לנזקים, והטמפרטורה המוצגת בו (מינוס 11) היא הטמפרטורה האמיתית של רקמת השומן מתחת לעור". הטיפול שכאמור אינו פולשני, פותח בארה"ב, והוא אחד מהטיפולים להמסת שומן הפופולריים ביבשת הגדולה. להבדיל מניתוחים מסובכים וסבוכים של שאיבת שומן או קיצור קיבה, טיפול המסת שומן בקור, מוכיח עצמו כיעיל כבר בטיפול הראשון. "ברוב המקרים, טיפול אחד מספיק, אך לעיתים נדרש לבצע עוד טיפול נוסף, אך הדבר נקבע במהלך הביקורת", מציין ד"ר גילוני.טיפול אחד – אחוזי הצלחה גבוהים

כמו כן, עם הזמן, וכמו לכל דבר מוצלח, נוצרו חיקויים. מכאן, שהחיקויים הללו עלו לישראל, אך התוצאות שהם מספקים, נמוכות ולא משביעות רצון. אחוזי הכישלון במכשיר ה-CoolSculpting עומדים על 15%, לעומת מכשירים אחרים, בהם אחוזי הכישלון מגיעים לכמעט 40%.

צפו בסרטון המסביר על מכשיר ה-CoolSculpting:

דילוג לתוכן