יאיר גילוני
יאיר גילוני

צפו – לפני ואחרי הרמת עפעפיים ללא ניתוח

כולנו מכירים את הפתגם הידוע "תמונה אחת שווה אלף מילים", ולכן, ד"ר יאיר גילוני מהמרכז הרפואי לבריאות העור, מאפשר הצצה נדירה לתמונות של 'לפני ואחרי' טיפול להרמת עפעפיים ללא ניתוח. בניגוד לטיפול הידוע של ניתוח עפעפיים, שכרוך בהרדמה, בזמן החלמה, ועלול לכלול סיבוכים, במכשיר ה-Plexr של ד"ר גילוני, מבצעים פעולה זו ללא ניתוח, ופעם אחת בלבד. 

המטופלת שמופיעה בתמונות, עברה טיפול בעזרת מכשיר ה-Plexr, המכשיר המתקדם והמקצועי באירופה, שקיים בישראל רק במרפאתו של ד"ר גילוני. מלבד הרמת עפעפיים, המכשיר משמש לעוד שלל טיפולים קוסמטיים וטיפולים בקמטים. הוא אינו דורש כבלים כבדים, והוא אלחוטי, והוא נועד כדי ליצור פתרונות רפואיים ללא ניתוח. מדוע כדאי להעדיף טיפול זה על פני ניתוח עפעפיים?

ללא ניתוח, ללא דימום – שלא כמו בניתוח, המצריך תקופת הכנה ותקופת החלמה, בטיפול להרמת עפעפיים אין צורך בהכנה מוקדמת או זמן החלמה.

טיפול סימטרי – הטיפול נעשה בשתי העיניים, כך ששתיהן יראו אותו דבר, בניגוד לניתוח, שעלול לגרום לאסימטריה של העפעפיים, ועד לחוסר יכולת לעצום עיניים (במקרים חריגים). ד”ר גילוני, מבצע את אותו הטיפול בצורה זהה בשתי העיניים.

אין צלקות – אין חתכים או חדירה פולשנית, ולכן אין צלקות. בניתוח לעולם יהיו צלקות.

הרדמה – בניתוח – אלחוש או הרדמה כללית. בטיפול במרפאה של ד"ר גילוני, יש למרוח מעט משחה שמרדימה את האזור, ולאחר מכן הטיפול אינו מלווה בכאב.

דילוג לתוכן