טיפול באקנה - לפני ואחרי
יאיר גילוני
יאיר גילוני

צפו: לפני ואחרי טיפול אקנה בפנים במכשיר ה-EndyMed

אנחנו נמצאים אחרי החגים, הסתיו כבר כאן והחורף עוד מעט יגיע. הבגדים הארוכים כבר מתחילים להילבש, והפוקוס, מטבע הדברים, יעבור מהגוף שלנו אל אזור הפנים, שבחורף יהיו בערך האזור החשוף היחיד בגופנו. הפנים הם בכל מקרה, האזור המרכזי אליו מביטים הסובבים אותנו, כאשר הם פוגשים אותנו ומשוחחים איתנו.

במיוחד בתקופה זו, עולה החשיבות של טיפולי פנים ברפואה אסתטית. אחד הטיפולים המבוקשים בכל ימות השנה ובמיוחד בתקופה זו, הוא הטיפול באקנה. חשוב שתדעו כי מדובר בסדרה בת מספר טיפולים, לרוב 4-5, בהתאם למצב המטופל/ת, ובהפרשים של כחודש אלו מאלו. כלומר, אם התחלתם את הטיפול היום, תסיימו אותו בעוד כארבעה חודשים.

לפניכם תמונה של לפני ואחרי סדרת טיפולים באקנה בפנים – ניתן לראות את השיפור הניכר בעור הפנים של המטופלת, לעומת המצב ההתחלתי:

טיפול באקנה - לפני ואחרי

קצת על אקנה והטיפול בו

האקנה יופיע כששומנים ותאי עור מתים יופרשו מבלוטות החלב. התאים הללו סותמים את זקיקי השיער ולא מאפשרים יציאה להפרשות אלה. לכן, חיידק האקנה מתרבה והתגובה היא דלקתית: נפיחות וכאבים באזור. אקנה לא מופיע רק בגילאי העשרה, אלא גם בעשורים מתקדמים יותר בחיים.

הגורמים לאקנה הם בדרך כלל שינויים הורמונליים שמביאים להפרשת יתר של בלוטות החלב, מתח ולחץ שמביאים בעצמם שינויים הורמונליים, תרופות כמו סטרואידים ואף ייתכן שמזונות מסוימים.

אנו במרכז הרפואי לבריאות העור משתמשים במכשיר ה-EndyMed, בטכנולוגיית גלי רדיו, לצורך טיפול באקנה. המכשיר יוצר אפקט חימום שמוביל לשגשוג קולגן באזור הטיפול, וכך מרקם העור משתפר בהדרגה. מומלץ לא להסתפק רק בטיפול בגלי רדיו, אלא לבצע טיפול משולב במכשיר ה-Plexr הפועל באנרגיית פלזמה. הטיפול ב-Plexr פועל בטכניקת אידוי ולכן יבוצע אידוי העור והפצעונים כחלק מהטיפול, מה שיוסיף למראה טוב יותר. 

כמה אנחנו מנוסים? זהו סרטון מ-2013 בנושא:

ד"ר יאיר גילוני - צלקות אקנה
Play Video about ד"ר יאיר גילוני - צלקות אקנה
דילוג לתוכן