יאיר גילוני
יאיר גילוני

צפו: מורן אייזנשטיין מבצעת טיפול הצרת היקפים

הדוגמנית והשחקנית מורן אייזנשטיין הגיעה למרפאתו של ד"ר יאיר גילוני על מנת לבצע טיפול הצרת היקפים באמצעות המסת שומן בקור. עוד לפני הטיפול עצמו, הסביר ד"ר גילוני למורן על הפרוצדורה ועל תהליך הרס תאי השומן.

"כמעט לכל אחת ואחד תמיד יש אזור שהוא עקשן ולא יורד בדיאטה ובספורט – מדובר בדרך כלל באזור המותניים והבטן התחתונה. בגיל מסוים, במיוחד לאחר לידות, בדרך כלל מתחיל משהו באזור המותניים", הסביר ד"ר גילוני. "במקרה של מורן אפשר רק לנסות לעזור לה. באמצעות המכשיר מבוצע הרס תאי שומן בקור".

ההמלצה: לעבור שני טיפולים

זרוע המכשיר מתחברת לאזור המטופל ויונקת את האזור שאליו היא מוצמדת, כמו ואקום. על הזרוע מצויים שני לוחות המקררים את האזור לטמפרטורה של אפס מעלות. בטמפרטורה זו, 20-25 אחוזים מהשומן הנכנס פנימה עובר תהליך של מוות תאי שומן, ומופרש באמצעות דרכי השתן. כדי לא לקבל כוויית קור, נעשה שימוש בפד אנטי פריז, שנשא יחד עם העור אל הזרוע.

אחת השאלות שהעלתה אייזנשטיין היא כמה טיפולים צריך לעבור כדי לראות שינוי, וד"ר גילוני השיב: "מומלץ לעבור שני טיפולים בהפרשים של כחודש וחצי. הטיפול מצוין עבור הצרת היקפים, אך לא לנשים שמנות. נשים מלאות באזורים העקשניים בהחלט יכולות להגיע".

צפו בתמונות מהטיפול:

דילוג לתוכן