יאיר גילוני
יאיר גילוני

צפו: מילוי קמטים ללא הרדמה, בשיטה נוחה ויעילה

כולנו מכירים את הקמטים על גבי הפנים, חלקם בולטים יותר וחלקם פחות. כיום ניתן לבצע מילוי קמטים באופן יעיל וללא כאבים, בטיפול שנמשך דקות ספורות ומאפשר לחזור לשגרה באופן מיידי.

במקרה המודגם בסרטון, ניתן לראות כי ישנו אזור חסר באחת הלחיים, ולכן הקמטים באזור האף והפה עמוקים יותר בצד זה. תיקן של צד אחד בלבד אינו מומלץ כיום – הגישה הנכונה היא טיפול תוך מבט על כל הפנים וביצוע טיפול המתאים למקרה הספציפי. הטיפול המבוצע לצורך מילוי קמטים הוא הזרקה של חומצה היאלורונית לאזור הקמטים במטרה להעניק להם נפח.

המחט שבה נעשה שימוש

כאשר מבצעים הזרקות מילוי קמטים באמצעות מחט מחודדת, בעלת חוד בקצה, נפגעים כלי דם והדבר עלול לגרום לדימומים מתחת לעור. כשעובדים עם מחט קנולה, שאינה מחודדת, ניתן לעבוד בנוחות ומבלי לפגוע בכלי דם.

מילוי קמטים - לפני ואחרילאחר חיטוי המקום שנועד למנוע זיהומים, מבוצעת דקירה קלה במחט רגילה, כדי לפתוח נתיב לכניסת מחט הקנולה. ניתן לראות בסרטון שההזרקה נוחה למטופלת, אינה כרוכה בכאב ולכן גם אין צורך בהרדמה. בדרך זו ניתן למלא את האזור כולו בצורה של "מניפה" – כלומר לפזר את החומר בשטח הרצוי.

החומר המשמש למילוי קמטים

בטיפול מילוי קמטים מבוצעת הזרקה של חומצה היאלורונית – חומר שקיים בגופנו. חברות רבות מוכרות את החומצה, ובמרפאתו של ד"ר יאיר גילוני מבוצע שימוש בחומר Perfectha. היתרון הגדול בחומר זה הוא שמדובר בחומר רך שמקל על הרופא המטפל ונחשב לנוח ויעיל מאוד.

לאחר מילוי הקמטים, יש לבצע מסאז' באזור שבו בוצעה ההזרקה – כדי שהחומר יפוזר בצורה חלקה ושלא יווצרו גושים. לאחר הטיפול, יש לדעת כי החומר נוטה לעלות מעלה אם מבוצעת הזרקה באזור שבין האף לפה, למשל במצב שבו מחייכים. לכן, יש צורך לבצע לחיצה קלה על האזור על מנת לפזר את החומר בצורה טובה.

דילוג לתוכן