יאיר גילוני
יאיר גילוני

צפו: פילינג עמוק – כל מה שרציתן לדעת

פילינג עמוק הוא פעולה שגורמת לחידוש עור הפנים מקצה לקצה. הטיפול היעיל מעניק מראה צעיר יותר בעשר שנים לפחות ולמראית עין מוריד את הגיל הפיזיולוגי של המטופלות. הכירו את הטיפול ואת היתרונות הרבים שלו.

קיימים מספר סוגי פילינג:

  • פילינג קל – נעשה בדרך כלל על ידי קוסמטיקאית.
  • פילינג בינוני – נחלק למספר סוגים בהתאם לחוזק חומר ה-TCA ומחזיק מספר חודשים, נעשה אצל רופא.
  • פילינג עמוק – מדובר בפילינג שקיים זמן רב, אבל הוא אחד מסוגי הפילינג היעילים ביותר שמניב תוצאות טובות מאוד. נעשה באמצעות חומר שנקרא "פנול". טיפול פילינג עמוק יכול להחליף את הפרוצדורה הניתוחית לחלק גדול מהנשים. יתרה מזו – חלק מהנשים שמעוניינות לבצע ניתוח, יכולות לעבור את הטיפול וייהנו מהתוצאות הרבה יותר מאשר תוצאות הניתוח.

פילינג עמוק - חידוש עור הפניםפילינג עמוק מחזיק מעמד בין שמונה ל-12 שנים. מעבר למתיחת העור וניקוי הקמטים, טקסטורת העור משתנה, וכך נמשים וכתמים שונים כמו כתמי שמש, נעלמים כלא היו.

טיפול פילינג עמוק נחלק לשני חלקים עיקריים, בבית החולים ובבית:

  • בבית החולים – טיפול שנעשה בחדר ניתוח בטשטוש על ידי רופא מרדים. מורחים את החומר, אוגדים את הפנים על ידי פלסטר ונשארים לנוח במשך יממה בבית החולים עצמו. בכל פרק הזמן הזה לא חשים בכאב כלשהו. למחרת בבוקר מסירים את האגידה ומורחים אבקת דרמטול.
  • בבית – לאחר ביצוע הטיפול, נשארים בבית כשבוע, שבסופו שוטפים את הפנים ומורחים וזלין. אותו גלד שנוצר במהלך השבוע, יורד וחושף עור חדש. העור החדש אמנם אדום משום שהוא מלא בכלי דם, אך האודם מיטשטש במהלך השבועות הבאים, בקצב שתלוי בין מטופלת למטופלת.

ישנם אנשים ששמעו כי טיפול פילינג עמוק לחידוש עור הפנים מלווה בכאבים, אך חשוב להדגיש שלא לכל אחת הטיפול יכאב. הכאב לא חייב להיות, וגם בו ניתן לטפל באמצעות משככי כאב.

תוצאת הטיפול טובה ויפה מאוד, ובאפשרותה להוריד מהגיל הפיזיולוגי בעשר שנים לפחות ולהעניק מראה צעיר יותר. אני מציע לכל אחת שחוששת או מעוניינת לשאול שאלות, ליצור קשר עם המרפאה ולהגיע לייעוץ. אשמח לתת לכל אחת ייעוץ בחינם, להראות תמונות וליצור קשר עם מטופלות שכבר עברו את התהליך.

חבל לחכות! מניסיוני, נשים רבות שעוברות את הטיפול מצטערות שהמתינו זמן רב.
צרו קשר עכשיו – מרפאת ד"ר יאיר גילוני, טלפון: 03-5223092.

דילוג לתוכן