יאיר גילוני
יאיר גילוני

רגע לפני הקיץ – בואי להתחדש ולטפל בפנים שלך!

הזרקת מילוי: סימון האזור, הזרקה ועיסוי המקום
הזרקת מילוי: סימון האזור, הזרקה ועיסוי המקום

האביב בעיצומו והחום של הקיץ כבר מורגש באוויר. תקופת סוף האביב היא בדרך כלל התקופה היפה ביותר עבור הנשים – מכל הבחינות. בעונת החורף כולם (נשים וגברים) נמצאים במצב של 'שינה': לא משקיעים יותר מדי במראה החיצוני שלהם, מכונסים בתוך עצמם ובעיקר ממתינים לחודשים החמים יותר בשנה.

התקופה הזו מבשרת את הצורך והרצון להתחדש, כך שבאופן די טבעי ומתבקש, עולה הצורך לבצע שינויים בפנים. בין השינויים שניתן לבצע אפשר למצוא הזרקת מילוי לפנים, מתיחת פנים בחוטים, הזרקת בוטוקס, ואף שילוב של כמה טיפולים יחד: הכל על מנת שאתן תוכלו ליהנות מהתחדשות אמיתית.

בדיוק כמו שאתן רוצות לקנות שמלה חדשה או סנדל אופנתי לקיץ, במרפאתו של ד"ר יאיר גילוני מבוצעת התחדשות באזור הפנים, שמהווים את סימן ההיכר שלכן. בטיפולים קצרים יחסית הנערכים כולם במרפאה בתל אביב, אנו נוכל להצעיר את הפנים, כך שהתוצאה שתתקבל תהיה טבעית ופרופורציונלית למטופלת – ללא הגזמה. כך למשל, הזרקת מילוי לפנים באזור הלחיים תהיה עדינה ובעלת מראה טבעי ככל הניתן, לאחר תיאום ציפיות עם המטופלת.

ניתן לשלב בטיפול הזרקת המילוי גם מתיחת פנים ללא ניתוח באמצעות חוטי Silhouette וחוטי Aptos. באמצעות הטיפול המשולב, ניתן לתת לעור הפנים שלכן 'דחיפה' לעוד שנה עד שנה וחצי של שקט ולמראה צעיר ורענן יותר.

בדיוק כמו ללכת למספרה

אנחנו מבינים שאולי עבור חלק מהנשים שקוראות את השורות האלה, טיפול אסתטי באזור הפנים אחת לשנה-שנתיים עלול להישמע חריג, אבל מדובר במגמה נפוצה בעולם – כיום נשים רבות יודעות שאחת לכמה זמן היא מבצעת את הטיפולים שישמרו על מראה פנים צעיר. בדיוק כפי שנשים רבות לא היו מסכימות ששיערן יהיה אפור ולכן מבקרות במספרה, כך יותר ויותר נשים לא מוותרות על טיפול אסתטי לשמירה על פנים צעירות – מדובר בדבר נורמלי לחלוטין, ואנו במרפאת ד"ר יאיר גילוני, מבצעים זאת בצורה הטבעית והמקצועית ביותר.

עונת החתונות כבר כאן – הקדימו לבצע את הטיפולים

חודשי הקיץ מאופיינים בחתונות רבות, מחודש מאי ועד לאחר תקופת החגים. נשים ואפילו גברים שעומדים בפני אירוע חשוב, כמו חתונה של אחד הילדים או האחים, צריכים תמיד לקחת בחשבון כי עליהם לבצע את הטיפול האסתטי כחודש לפני האירוע ולא לחכות לדקה ה-90. זאת מכיוון שלעתים הטיפולים מלווים בשטפי דם שנעלמים לאחר כמה ימים (ואף אחד לא רוצה להסתובב עם שטף דם באירוע חשוב…). לכן, מניסיון העבר שלנו, אם מטופלים מגיעים למרפאה ימים ספורים לפני האירוע, אנו ממליצים שלא לבצע את הטיפולים. כדי להעניק מראה טבעי ככל האפשר לפנים, אנו מתאימים את סוג הטיפול לסוג האירוע ולזמן שנותר עד אליו.

לסיכום

טיפולים אסתטיים כמו הזרקת מילוי לפנים ומתיחת פנים בחוטים הפכו לטיפולים שבשגרה עבור נשים רבות בעולם ובישראל, במיוחד בתקופה זו של התחדשות ואירועים משפחתיים קרובים. בדרך כלל, מניסיוננו, ישנם מגוון טיפולים רחב אותו ניתן להתאים עבור כל אישה, גם אם היא נמצאת סביב גיל 40. לסיום – נדגיש כי בשנים האחרונות נכנסו לתחום האסתטיקה רבים שאינם מבינים בתחום ועלולים לגרום לנזק, בשל טיפול לא נכון או אי התאמה נכונה של חומרים. יש לבצע את הטיפולים רק במרפאה בעלת שם ולוודא שהרופא המטפל בעל ניסיון בתחום.

לפרטים נוספים – ניתן לפנות אל מרפאת ד"ר יאיר גילוני – 03-5223092/8
ייעוץ ראשוני במרפאה ללא תשלום

צפו בד"ר גילוני מסביר על הזרקות מילוי קמטים (ראה הסבר על הטיפול):

דילוג לתוכן