יאיר גילוני
יאיר גילוני

שאלות ותשובות: טיפול להצערת גב כף היד

כשאתם חושבים על טיפולים לצורך הצערת המראה, סביר להניח שהתכוונתם לכל מה שקורה מהכתף למעלה: צוואר, קו לסת, לחיים, פנים, עיניים, מצח. לא הרבה יודעים שהרפואה האסתטית של היום מאפשרת לנו לטפל בצורה מוצלחת גם בגב היד – שלצערנו, גם עליה ניכרים סימני הזמן, שמתבטאים בורידים בולטים ועור מקומט.

עבור רבים, מראה גב היד חשוב לא פחות מהפנים. לא בכדי נשים מקשטות את היד עם צמידים, טבעות, שעונים ואביזרי יופי אחרים. מראה יד חיוני, בריא וצעיר – הוא הכרחי, במיוחד לאור זאת שלחיצת ידיים היא "טקס מחייב" בין אם זה באירועים משפחתיים-חברתיים או בפגישות עסקיות.

לכן, לא מפתיע, שמדי יום אנחנו מקבלים פניות בנושא. לשמחתנו, יש במרפאה את הידע, הניסיון וכמובן המיכשור והחומרים המתאימים לצורך שיפור מראה גב היד. בשנים האחרונות פותחו חומרים ודרכי טיפול מתקדמים ביותר הנותנים תוצאות מיידיות, אשר נשמרות לאורך זמן ואינן גורמות לכאב בזמן הטיפול או לתופעות לוואי. הפיתוח העיקרי הוא חומר הרדיאס, הידוע בעיקר מהשימוש שנעשה בו בטיפולים בקמטי הפנים, ובמחט הקנולה לביצוע הזרקת החומר.

להלן מספר שאלות נפוצות שאנחנו נשאלים על ידי אלה המעוניינים בטיפול (שאגב, גם מתאים ומקובל גם אצל גברים):

שאלה: כף היד שלי השתנתה בשנים האחרונות. היא נראית רזה, רואים את הוורידים ושטפי דם שמתחת לעור. מהו הטיפול המתאים ביותר לשיפור המראה האסתטי של גב כף היד?

תשובה: הטיפול באמצעות הזרקת חומר הרדיאס,  ע"י מחט הקנולה, נותן תוצאות טובות מאד ומיידיות.

שאלה: מה ההבדל בין שימוש בחומר הרדיאס לחומצה היאלרונית?

תשובה: חומר הרדיאס מיוצר על בסיס סידן והוא סמיך יותר – ולכן מצליח לשמר את הטיפול לתקופה ארוכה יותר

hands gilony - 5

שאלה: האם הטיפול כואב?

תשובה: לא, הטיפול לא כואב בכלל. הטיפול נעשה באמצעות מחט מיוחדת הנקראת קנולה, אשר עוברת מתחת לרקמת העור ולא פוגעת בכלי הדם (ולכן גם לא רואים שטפי דם). בשונה ממחט רגילה, מחט קנולה היא מעין צינורית מאורכתת וגמישה בעלת חוד קהה והשימוש בה מפחית תופעות לוואי ומספק תוצאות הרבה יותר טובות ממחט רגילה.

שאלה: מתי רואים תוצאות?

תשובה: התוצאות נראות מיד בסיום הטיפול. לאחר הטיפול אין צורך בביקורת ולא נדרש לעשות משהו נוסף.

שאלה: האם הטיפול מתאים לכולם?

תשובה: כן, אין הבדל בין צבע העור, גיל או מין. בד"כ הטיפול נעשה בנשים מגיל 55 ומעלה. זה הגיל שבו מתחילים לראות את הסימנים הפוגמים באסתטיקה של גב כף היד.

hands gilony - 7

שאלה: לכמה זמן נשמרת התוצאה?

תשובה: בד"כ בסביבות שנה, אבל זה תלוי בכמות החומר שנכנס. זה גם משתנה בין מטופל ומטופל, ומושפע מהשימוש שהוא עושה עם הידיים.

שאלה: האם החומר מסוכן?

תשובה: כלל לא. מדובר בחומר שמבוסס על רכיבים טבעיים ומאושר על ידי מוסדות הבריאות הישראליים. זהו החומר שבו משתמשים לאורך שנים בטיפולי הקמטים בפנים.

שאלה: האם ניתן לקבל טיפול דומה אצל קוסמטיקאית?

תשובה: בשום פנים ואופן לא. הטיפול ניתן רק על ידי רופאים – ורצוי כאלה שהם בעלי ניסיון ומומחיות בעבודה עם החומרים והמכשירים המתקדמים הללו.

טיפול להצערת גב יד - לפני-אחרי

דילוג לתוכן