יאיר גילוני
יאיר גילוני

שאלות נפוצות בנוגע לטיפול הצרת היקפים באמצעות המסת שומן בקור

1904-5ד"ר יאיר גילוני ביצע מאות טיפולים להמסת שומן בקור במהלך שנות פעילותו, שבעקבותיהם מטופלות ומטופלים רבים השיגו הצרת היקפים נאה. לפני הטיפול וגם אחריו, ישנן שאלות נפוצות הנשאלות על ידי מי שעתיד לעבור אותו. הנה כמה מהשאלות, עם הסבר קצר שנועד לספק מענה והבהרות.

איך אדע אם אני מתאימ/ה לעבור המסת שומן בקור?

השיטה המצוינת להצרת היקפים הותאמה במיוחד לגברים ולנשים הסובלים משומן טורדני ועיקש באזורים ספציפיים בגוף. בניגוד לניתוח שנועד להפחית במשקל כמו קיצור קיבה, שיטה זו לא נועדה לספק מענה לאנשים הסובלים מעודף משקל. מועמדים אידאליים הם למשל נשים וגברים שמבצעים ספורט ומקפידים על תזונה נכונה, אבל לא מצליחים להיפטר מהשומנים המיותרים.

מה משך הטיפול? כמה טיפולים אצטרך לעבור?

באופן כללי ניתן לומר שרוב הטיפולים להמסת שומן בקור שנועדו להשיג הצרת היקפים, אורכים כשרה אחת, וחלק קטן מהמטופלים יזדקק לטיפול נוסף ומשלים לקבלת תוצאות טובות יותר. במהלך הטיפול תוכלו לקרוא ספר או עיתון, לבדוק מיילים ואפילו לנמנם ולנוח.

האם אוכל להשיג הצרת היקפים בכל אזור בגוף?

השיטה שקיבלה את אישור ה-FDA מותאמת כאמור לאזורים ספציפיים, כמו: בטן, מותניים, אגן, ירכיים פנימיות, זרועות וכדומה. לכל אזור בגוף ישנה ידית ייעודית שמטפלת בו באופן אידאלי.

איך מרגישים בזמן הטיפול?

בדקות הראשונות לטיפול, מכיוון שהגוף אינו רגיל לקירור של אזור מסוים בו, תיתכן הרגשה מוזרה של קור. לאחר מכן התחושה עוברת. מכיוון שידית המכשיר יונקת את העור באזור המטופל, ייתכן שתרגישו אי נוחות מסוימת, אבל תחושה זו מתפוגגת במהירות אף היא.

אפשר לחזור לפעילות לאחר הטיפול?

בהחלט כן. הטיפול הוא לא פולשני כלל ולכן ניתן לחזור לשגרת היום מיד בתום הטיפול. מניסיוננו, גברים ונשים רבים חוזרים אל מקום העבודה שלהם לאחר סיום הטיפול, ללא כל מנוחה או התאוששות.

האם לאחר הטיפול אצטרך להקפיד על דיאטה ותרגילים?

אין הוראות מיוחדות לאחר ביצוע טיפול המסת שומן בקור, ולכן אין חובה או המלצה כלשהי לשנות את ההרגלים. מטופלים ומטופלות רבים מרגישים מעודדים מאוד מתוצאות הטיפול ודווקא לאחריו 'דואגים לעצמם' טוב יותר מאשר לפני הטיפול.

צפו בהסבר על השיטה – ד"ר גילוני בערוץ 10:

דילוג לתוכן