יאיר גילוני
יאיר גילוני

שימושים בחומרי מילוי קמטים – לא רק לקמטים!

אחד הטיפולים האסתטיים הנפוצים בישראל ובכלל בעולם, הוא מילוי קמטים באמצעות חומרי מילוי. החומרים הקיימים כיום הם יעילים מאוד לביצוע הטיפול. במרפאת ד"ר יאיר גילוני מבוצעים רוב הטיפולים (אך לא כולם) באמצעות חומצה היאלורונית או רדיאס, שהוא חומר מילוי איכותי המבוסס על סידן. מדובר בחומרים זמניים שנותרים בגוף בין כמה חודשים לשנה וחצי.

2502-1השימוש המרכזי בחומרים אלו, הוא כאמור לצורך מילוי קמטים במטופלות שמעוניינות לקבל מראה עור צעיר יותר ולטשטש את סימני הגיל בפניהן. המילוי נעשה באזור הקמטים ואף מסביבם, על מנת להעניק נפח באופן סימטרי שאינו מוגזם. בדרך כלל, אין צורך ביותר מפגישה אחת או שתיים כדי להשלים את הטיפול – וחשוב מכל: אין תקופת התאוששות וניתן לשוב לחיים הרגילים מיד בסיום הטיפול. אמנם השימוש הנפוץ ביותר בחומרים אלו הוא לקמטים, אך קיימים שימושים נוספים ומעניינים לא פחות לחומרים אלו.

מילוי גשר האף ואזורים שונים באף

נשים וגברים רבים שמביטים בראי, במיוחד כאשר הם רואים תמונות פרופיל שלהם, חשים חוסר שביעות רצון ממראה אפם, והאפשרות הראשונה שעולה בראשם היא לעבור ניתוח אף. בחלק מהמקרים, בהם חסר נפח באף, ייתכן שניתן להשלים את החסר באמצעות חומרי מילוי, במקום לעבור פרוצדורה פולשנית כמו ניתוח אף. לרוב, מילוי נפחים באזור האף נעשה ברדיאס, חומר בו מבוצע גם מילוי קמטים.

חומר זה, המבוסס על סידן, מתפקד כמעין 'שתל' באזור האף שנוטה להתקבע במקומו ולהישאר זמן רב יותר, בדרך כלל עד שנה וחצי. באמצעותו, ניתן למלא את אזור גשר האף, אך גם לבצע מילוי באזורים אחרים באף. מומלץ להתייעץ עם הרופא המטפל לפני ביצוע טיפול מסוג זה ולתאם עמו ציפיות.

מילוי סנטר

ישנם גברים ונשים המעוניינים למלא בנפח את אזור הסנטר הנראה חסר נפח. גם באזור זה, חומר הרדיאס פותר את הבעיה בדרך כלל, ומומלץ להשתמש בו על פני חומרי מילוי אחרים, הן בשל תכונותיו והן בשל העובדה כי הוא נותר בגוף זמן רב יותר.

לסיכום

באמצעות חומר הרדיאס וחומרי מילוי נוספים מבוצעים טיפולי מילוי קמטים, אך ניתן להשתמש בהם גם לביצוע טיפולים אסתטיים נוספים, בקלות ובמהירות.

דילוג לתוכן