יאיר גילוני
יאיר גילוני

שימושים נוספים במכשור ה-Plexr מלבד הרמת עפעפיים ללא ניתוח

השימוש העיקרי של מכשיר ה-Plexr הנמצא באופן בלעדי במרפאת ד"ר יאיר גילוני, הוא הרמת עפעפיים ללא ניתוח בשיטה חדשנית ולא פולשנית. עם זאת, למכשיר ידיות שונות המאפשרות מגוון טיפולים רחב בבעיות הקשורות לעור הפנים.

בשני הסרטונים שלפניכם ניתן לראות כיצד באמצעות אנרגיית הפלזמה מאפשרת את הטיפול היעיל בשתי בעיות – קמטים מתחת לעיניים וכתמים בפנים.

טיפול בקמטים מתחת לעיניים

אחד האתגרים הגדולים באסתטיקה הרפואית הוא מתן מענה לקמטים המופיעים מתחת לעיניים. מילוי קמטים (ראה הסבר כאן) סטנדרטי לא יסייע בפתרון הבעיה, כמו שיטות 'קונבנציונליות' אחרות, שכן מדובר ברקמה רגישה מאוד. מכשיר ה-Plexr מציע שימוש באנרגיית הפלזמה לטיפול בקמטים אלו על ידי קיצור התאים האלסטיים (פיברובלסטים) ויצירת אפקט מתיחה.

טיפול בכתמים בפנים (פיגמנטציה)

המכשור מאפשר לפעול בסמוך מאוד לכתמים בפנים ומאדה את העור בתוך זמן קצר מאוד. לאחר מעבר על כתמים שונים בפנים אפשרי לראות את ההבדל לאחר טיפול אחד. להשלמת הפעולה יש לחזור על הפעולה עוד פעם או פעמיים, במידת הצורך. יש לציין כי גם הטיפול בכתמים בפנים וגם הטיפול בקמטים מתחת לעיניים, מאפשרים לחזור לשגרת היום מיד וללא הפרעה. התוצאות הסופיות נשמרות לאורך שנים.

דילוג לתוכן