יאיר גילוני
יאיר גילוני

שינויי העור והתחליף לניתוח מתיחת פנים

כולנו היינו רוצים שגופנו יישאר צעיר ורענן, אבל הזמן עושה את שלו וגופנו משתנה ככל שהשנים חולפות. השלד שלנו נוטה להתכווץ, קיים דלדול עצם וגם העור שלנו משתנה. הדבר ניכר במיוחד באזור הפנים, בקווים שנוספים לפנינו, קמטים ועור נפול. לפניכם אילוסטרציה המדגימה בצורה די יפה את התהליכים שעובר העור שלנו, בדרך כלל בתוך 20 שנה – מגיל 35 ועד 55.

מתיחת פנים ללא ניתוח
סימני הגיל לפי שנים (מדף הפייסבוק של Silhuette Soft)

גיל 35 – סביב גיל זה, הגוף שלנו מפסיק לייצר קולגן (אלו חומרים התורמים למיצוק העור). מרגע זה, העור נתון לשלושה גורמים: גנטיקה עמה כל אחד נולד, תנאי מזג האוויר שבישראל גורמים לבלאי גבוה יותר של העור והרגלי החיים שלנו. שלושת הגורמים האלו יתחילו להשפיע על מראה העור. בדרך כלל, בשל הפסקת ייצור הקולגן, החל משלב זה סימני הגיל יעשו את שלהם, אבל הדבר לרוב לא יצריך התערבות של הזרקת מילוי לפנים או מתיחת פנים בחוטים.

גיל 45 – סביב גיל זה, הגנטיקה מתחילה לפעול. אלו בעלי גנטיקה 'טובה יותר' לא יצטרכו להתמודד עם סימני גיל משמעותיים, לעומת אלו שעל פניהם יחלו לראות תהליכי הזדקנות מסוימים. כמובן שגם למזג האוויר יש משמעות מכרעת. אם עד אזור גיל 40, חלק גדול מהנשים ומהגברים נחשפים לשמש בצורה מוגברת, סביר שהם יתחילו להבחין בנזקים: העור פחות אלסטי, קיימת נפילה של הרקמה, העור רפוי וכו'. בעשור זה, אנו מתחילים לראות לרוב פרוצדורות אסתטיות נקודתיות כמו הזרקת מילוי קמטים לפנים ומתיחת פנים בחוטים באזור מסוים.

גיל 55 – סביב גיל זה ובגילאים מתקדמים יותר, סימני הגיל כבר ניכרים יותר ובדרך כלל חלק מהאוכלוסייה חושב לבצע ניתוח מתיחת פנים. ישנן נשים שחושבות באופן מיידי על ניתוח, אבל עם החוטים המצוינים של Aptos ו-Silhuette Soft ניתן להשיג תוצאות מעולות, כך שלמעשה זוהי מתיחת פנים ללא ניתוח, כזו שדוחה את הניתוח המורכב לשלב מאוחר יותר.

כיצד מתיחת פנים בחוטים משתלבת כאן?

חשיפה רבה לשמש עלולה להתנקם בכם בהמשך!
חשיפה רבה לשמש עלולה להתנקם בכם בהמשך!

כמו שציינתי כבר, סביב גיל 55 חושבות חלק מהנשים לבצע ניתוח מתיחת פנים וכך להשיג שיפור משמעותי במראה. אמנם ניתוח משיג תוצאות ניכרות לעין, אבל הוא לא מחזיק לנצח, אלא מספר שנים בלבד – וגם זה תלוי במנתח ובתכונות המנותחת. העור עלול ליפול מהר יותר אם מדובר במנתח לא מנוסה ובגנטיקה והרגלים לא טובים של המנותחת. מלבד זאת, בניתוח עלולות להופיע תופעות לוואי דוגמת כאבים שנמשכים באזורים שונים.

מתיחת פנים ללא ניתוח באמצעות חוטים היא התחליף המצוין לניתוח ואפילו למתיחת צוואר. היתרון של חוטי Aptos ו-Silhuette Soft הוא שניתן לעבוד איתם מתי שרק רוצים. אישה יכולה לבחור לבצע טיפול בשני חוטים בכל צד ובחלוף מספר חודשים לבצע טיפול נוסף באזור אחר. חוטים אלו מחזיקים מעמד כמעט שנתיים ומאפשרים לשמור על פנים צעירות לאורך זמן.

אחת ה'בעיות' הן שלנשים אין מספיק מידע לגבי חוטים אלו והדימוי הראשוני שעולה בראשן הוא חוטים רבים הגורמים לסבל עבור המטופלות. ברגע שיודעים איך נעשה הטיפול וכמה איכותיים החוטים, החרדה יורדת. לכן, מומלץ להגיע לשיחה לפני ביצוע הטיפול. התוצאה המתקבלת נראית באופן מיידי. נשים המבצעות טיפולים אלו דוחות את ניתוח מתיחת הפנים, בדרך כלל עד גיל 70 ואף מאוחר מכך.

דילוג לתוכן