יאיר גילוני
יאיר גילוני

תשע שנים של המסת שומן בקור במכשיר המתקדם בעולם

 
לפני כתשע שנים, בשנת 2013, רכשנו במרכז הרפואי לבריאות העור, את המכשיר היוקרתי והאיכותי ביותר בתחום המסת שומן בקור דאז, הנקרא "CoolSculpting". תחום המסת השומן בקור היה אז עדיין בחיתוליו בישראל ולציבור לא הייתה מודעות רבה לקיומו, וד"ר גילוני, מנהל המרכז הרפואי, שהביא את השיטה לישראל, השתמש במכשיר מתוצרת צרפת.

התוצאות שאליו הגיע המכשיר לא היו משביעות רצון באופן מלא, ואז נחשף ד"ר גילוני אל מכשיר ה-CoolSculpting האמריקאי – היחיד בתחום בעל תקן FDA. מאז ועד היום, לא הוכנס מכשיר אחר להמסת שומן בקור אל המרכז הרפואי. ד"ר גילוני מעיד על אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד בטיפול הצרת היקפים באמצעות המכשיר – למעלה מ-90%!

גם כיום, תשע שנים אחרי הבאתו לישראל, אין מכשיר בתחום המגיע לאחוזי הצלחה כה גבוהים. כיום ניתן כבר לומר באחריות מלאה כי מדובר במכשיר הטוב ביותר שקיים בתחום, בפער גדול מכל המתחרים. ד"ר גילוני מעיד כי מאות מטופלים מרוצים שעברו את הטיפול, חוזרים לטיפולים באזורים נוספים בגופם, מה שמעיד על שביעות הרצון הגדולה מ-CoolSculpting.
ידית טיפול של CoolSculpting

מידע על הטיפול המוצלח

כבר בשנת 2013 השווה מחקר בלתי תלוי של LipoAdvisor מספר טכנולוגיות לא פולשניות להמסת שומן. המחקר מצא כי המסת שומן בקור, הקרויה בלשון מקצועית "קריוליפוליזיס", היא הטובה והיעילה ביותר בהשוואה ליתר השיטות. כאשר הטיפול מבוצע על ידי המכשיר הטוב ביותר בתחום, ניתן גם לקבל את התוצאות המקסימליות.
 
הטיפול אורך כשעה ואת תוצאותיו הסופיות ניתן לראות לאחר כשלושה חודשים. בטיפול, האזור שבו מעוניינים לבצע הצרת היקפים, נשאב לידית הטיפול הייחודית ומקורר לטמפרטורה נמוכה במיוחד. אין מה לחשוש מכוויות קור – המכשיר מדויק ובכל מקרה נעשה שימוש בפד אנטי-פריז להגנה על העור. ניתן לטפל באזורים שונים בגוף באמצעות ידיות שונות ומותאמות.
 
הטיפול מאפשר למטופלות ולמטופלים להמשיך בשגרת יומם, וליהנות מהצרת היקפים ללא מאמץ. כמובן שלפני הטיפול, מומלץ להגיע אל המרכז הרפואי לבריאות העור ולהבין אם אתם מועמדים מתאימים לעבור אותו – הטיפול מתאים במיוחד למי שסובלים וסובלות ממצבורי שומן עקשניים על אף פעילות ספורטיבית ותזונה נכונה.
Play Video about יאיר גילוני - המסת שומן בקור

ד"ר גילוני מסביר על המסת שומן בקור באמצעות המכשיר

דילוג לתוכן