יאיר גילוני
יאיר גילוני

היתרונות השימוש בקנולה להזרקות מילוי לעומת מחט

הזרקות מילוי, הן מהפעולות הקוסמטיות הפופולריות ביותר כיום ומבוצעות באופן יומיומי במרפאתו של ד"ר יאיר גילוני. הקנולות קהות הקצה, מאפשרות ביצוע חדשני ואיכותי ביותר של פעולת ההזרקה.

צפו בד"ר יאיר גילוני מסביר על הסוגים השונים של הזרקות המילוי והשימוש בקנולה:

פחות כאב – יותר יעילות
בדרך כלל, אני נהגתי להשתמש במחטים להזרקות לסוגיהן, אשר היו כואבות למדי והשאירו לעיתים סימנים זמניים במקום ההזרקה. עכשיו, בעזרת הקנולה, אני מגיע לאותן התוצאות אך ללא ההשלכות של המחט. כמו למחטים, גם הקנולה חלולה, אך במקום הקצה החד, היא קהה ומעוגלת בסופה.

הקנולה מגיעה בגדלים שונים והיא גמישה יותר ממחט רגילה, כך שהיא גם גורמת להרבה פחות כאב במהלך הטיפול וגם מותירה פחות סימנים כך שניתן לחזור להסתובב בחברה מהר יותר.

השימוש בקנולה יעיל בעיקר לטיפולים באזורים שסביב העיניים. הזרקות מילוי באזורים אלו היו עד כה קשות לביצוע עם מחט, כיוון שהיא הייתה גורמת לטראומה לאזור רגיש זה. עם הקנולה, אני מבצע בבטחה ובאפקטיביות כל טיפול סביב העין מבלי שהמטופלת תחווה חבורות או סימנים כלשהם סביב העין.

על ידי השימוש בקנולה קהת קצה להזרקות מילוי, אני מסוגל להעניק תוצאות טובות יותר למטופלות שלי. היתרונות של הקנולה אל מול המחט, משרתים בראש ובראשונה את טובת המטופלות, כגון:

  • בטיחות: הקנולה מפחיתה משמעותית את הטראומה לרקמות באזור וכמו כן – את הסיכוי לפגיעה בכלי דם.
  • נוחות: המטופלות חוות הרבה פחות אי-נוחות או כאב בעזרת הקנולה.
  • החלמה: זמן "ההסגר" שנדרש בעקבות סימני הטיפול כמעט ולא קיים בהשוואה לצורך בו לאחר טיפול במחט.
  • גמישות: הקנולה מאפשר חדירה לכל אזור בפנים להגברת יעילות חומרי המילוי. אזורים שפעם היה קשה לטפל בהם, היום נגישים בקלות, היעילות ובבטחה.
דילוג לתוכן