יאיר גילוני
יאיר גילוני

לנצח את השעון: הזרקות למילוי פנים

העלמת קמטים הוא ככל הנראה הטיפול הכי מפורסם ומבוקש בכל הנוגע לעולם האסתטיקה והיופי, כאשר לרוב האזור המבוקש ביותר לרוב הוא הפנים. נשים רבות פועלות כדי לטשטש את סימני הגיל שמופיעים על עור הפנים, שהם החלק המרכזי והחשוף בגופנו. טיפול באמצעות הזרקות יכול להחזיר את השעון אחורה ולהעניק מראה צעיר פי מספר מונים. 

איך מבצעים הזרקת מילוי לפנים?

לאחר ייעוץ ראשוני במרכז לבריאות העור של ד"ר יאיר גילוני, בו נלקח בחשבון מראה הפנים הכללי ותהליכים טבעיים, מותאם למטופלת הטיפול הדרוש. יש לשים לב כי כאשר מחפשים את הרופא שיבצע הזרקת מילוי לפנים, חשוב לבחור ברופא מנוסה בטיפולים מסוג זה שיידע לבחור את החומרים בהתאם למצב העור, כדי שאלו יניבו תוצאה מצוינת. לרוב מדובר בטיפול אחד, אך ייתכנו גם שני טיפולים שבהם יוזרקו חומרים. את התוצאה ניתן לראות לאחר הטיפול באופן מיידי והמטופלת תוכל לשוב לשגרה באותו היום. שני החומרים המרכזיים שבהם מבוצע שימוש ומוכיחים את עצמם לאורך זמן, הם חומצה היאלורונית ורדיאס. החומרים מותאמים למיקום הקמטים ולאופיים. הכוונה היא שעל פי העומק, המיקום, הצורה ופרטמרים נוספים, יוכל הרופא להחליט באיזה חומר כדאי להשתמש. חומצה היאלורונית כוללת חומרים כגון רסטילן, פרלן, סרגידרם, גובדרם וטיאוסיאל. הרדיאס, לעומת זאת, מבוסס על סידן. 

מה חשוב לדעת לפני ההזרקות?

מילוי קמטים טוב ויעיל חייב לקחת בחשבון את מראה הפנים, תהליכים טבעיים כמו נפילה של רקמות, חוסר של רקמת שומן היוצר ‘בורות’ בעצמות הלחי ועוד – כך שמילוי קמטים כשלעצמו – אינו מספיק. 

ד"ר גילוני יודע להתאים את החומר לקמט ולטפל גם באזור הסמוך לקמט, וכך להעניק נפח בכל הפנים בצורה סימטרית ולא מוגזמת. הטיפול בחומרים הזמניים כגון רדיאס וחומצה היאלורונית, הוא קצר ובדרך כלל מסתכם בפגישה אחת עד שתיים. התוצאה מיידית ללא כל תופעות לוואי מיוחדות, כך שניתן לחזור לשגרה מיד עם סיום הטיפול ולראות את התוצאות תוך זמן קצר. 

לכמה זמן מחזיק החומר והתוצאות נשמרות?

האפקט של חומרים זמניים נשאר בין 10 ל-18 חודשים. 

דילוג לתוכן