יאיר גילוני
יאיר גילוני

מיצוק ומילוי הפנים – כך תוכל/י להשיג מראה צעיר ורענן

מטופלות רבות המגיעות אל המרכז הרפואי לבריאות העור, מביעות רצון עז להחזיר עטרה ליושנה, או יותר נכון, להחזיר את מראה הפנים הצעיר, המתוח והרענן שהיה להן בעבר, ונעלם עם השנים. 

ישנן מספר דרכים לבצע טיפולים למתיחת העור, מהחדרת חוטים ועד לניתוחים מסובכים וארוכים, כאשר בסופם התוצאה תהיה בערך אותו דבר. לפי הביקוש במרכז הרפואי לבריאות העור, נראה שהטיפול המבוקש ביותר למיצוק הפנים הוא הזרקת רדיאס, המבוסס על סידן וחומצה היאלורונית. ניתן לומר כי הטיפול כה מבוקש, עד שבשנים האחרונות גם גברים קובעים ייעוץ ולאחר מכן גם טיפולים, לטובת מתיחת והצערת עור הפנים.

"אם בעבר, טיפולים אסתטיים כאלו היו נחלתם של בני 60 לרוב, כיום ניתן לראות כי גם בנות 40 מעוניינות לבצע הזרקות, בדרך כלל באזור הפה והמצח", אומר ד"ר גילוני.

שלום ולא להתראות קמטים

אותם קמטים, שמטופלות ומטופלים רבים רוצים לטשטש ולהעלים נוצרים מסיבות שונות – תזוזות שרירים, הבעות פנים, עישון, חשיפה ממושכת לשמש וכמובן גנטיקה. כמו כן, חשוב לזכור כי העור משתנה מאדם לאדם, כמו גם עוביו ומרקמו, ולכן ישנם סוגי עור שחשופים יותר לפגיעות ונזקים. היתרון בטיפול מיצוק ומילוי הפנים הוא שהוא מתאים לכל סוגי העור, לכל סוגי הפגעים בכל גיל ומין.

בטרם ביצוע הטיפול, המטופלת או המטופלת מגיעים לפגישת ייעוץ במרכז הרפואי לבריאות העור, ושם נקבעת מטרת הטיפול – ולפי שיקול דעתו המקצועי של הרופא, נקבעים מספר המזרקים ובאיזה כמות תוזרק החומצה. לאחר מכן, קובעים מועד לטיפול. הטיפול מבוצע באותו מיקום (בית הרופאים בתל אביב), ולאחר הטיפול, ניתן לראות את התוצאות באופן מידיי. כמו כן, כמו ברוב הטיפולים המבוצעים במרכז הרפואי, ניתן לחזור לשגרה בלי תקופת החלמה או הישארות להשגחה.

הטיבה לסכם את הטיפול אחת הלקוחות שביצעה טיפול למיצוק הפנים – "באתי, מילאתי, ניצחתי!". הטיפול קל, פשוט, יעיל, מקצועי וכמובן – התוצאות מידייות.

רוצים לראות איך זה נראה בפועל? צפו בסרטון!

דילוג לתוכן