יאיר גילוני
יאיר גילוני

עיבוי שפתיים: הזרקות מילוי או סיליקון?

עיבוי שפתייםנשים רבות מעוניינות במראה שפתיים מודגש יותר, או בעלות שפתיים דקות מאוד – ולכן מגיעות למרפאתי לא מעט נשים המבקשות לבצע עיבוי שפתיים. בדרך כלל, ניתן לעבור את הטיפול כבר בגיל צעיר, אך אני ממליץ לבצעו החל מגיל 17.

קיימות שתי דרכים עיקריות לבצע עיבוי שפתיים – האחת היא הזרקות מילוי של חומצה היאלורונית והשנייה היא הזרקת סיליקון. נפרט כאן על שתי הדרכים ועל היתרון של כל אחת.

הזרקות מילוי לשפתיים

במרפאתי מבוצעות הזרקות מילוי לפנים שבהן אני משתמש בדרך כלל בחומצה היאלורונית. מדובר באותה הפרוצדורה, עבור השפתיים. חומר זה נספג בגוף לאחר כחצי שנה ולכן אפקט המילוי שלו מוגבל בזמן. על מנת לקבל אפקט, יש צורך בהגעה אחת בלבד למרפאה, ובה מבוצעת ההזרקה. כאשר משתמשים במחט הקנולה להזרקת החומצה ההיאלורונית, היתרון הוא שיש צורך בדקירה אחת או שתיים. התוצאות שתתקבלנה הן מיידיות וללא הגבלות כלשהן לאחר הטיפול.

הזרקות סיליקון

אפשרות נוספת היא הזרקת סיליקון ישירות אל השפתיים. כאשר מזריקים סיליקון, ההבדל המרכזי מהזרקת חומצה היאלורונית, הוא כמות החומר המוזרקת. אם בחומצה היאלורונית מוזרקת כמות גדולה יחסית, בסיליקון יש להזריק טיפות קטנות יותר. בדרך כלל מדובר בסדרה בת חמישה טיפולים, אחת לכל שלושה שבועות. הסיליקון נחשב זר עבור גופנו, ולכן כדי "להגן" על עצמו, הוא עוטף את הסיליקון ומבודד אותו, מה שמביא לעיבוי השפה. את תחילת השינוי ניתן לראות מהטיפול השלישי. התוצאות, בניגוד לדרך הראשונה, נשמרות לאורך שנים.

בנוגע להזרקת סיליקון, חשוב מאוד לבצע את הטיפול במיומנות מקסימלית ולפזר את החומר באופן שווה לקבלת מראה אחיד. הפרוצדורה מאושרת על ידי משרד הבריאות ויש לוודא כי הרופא המטפל בעל ביטוח רפואי מתאים להזרקת החומר.

עיבוי שפתיים - סיליקון וחומצה היאלורונית

באיזו דרך לבחור?

אם אתן מעוניינות לבצע עיבוי שפתיים, השאלה הגדולה שאתן צריכות לשאול את עצמכן היא למשך כמה זמן אתן מעוניינות שהאפקט יישמר. אם אתן מעוניינות בתוצאות לפרק זמן קצר, בחרו באפשרות של הזרקת חומצה היאלורונית. אם אתן מעוניינות בתוצאות קבועות ולאורך זמן, בחרו בהזרקת סיליקון, שלאורך זמן גם משתלמת יותר בהשוואה להזרקת חומצה היאלורונית. נציין כי בחלק מהמקרים עלולות להופיע תופעות לוואי שיוסברו למטופלות בפגישת הייעוץ עם הרופא.

צפו כיצד מתבצע עיבוי שפתיים:

דילוג לתוכן