יאיר גילוני
יאיר גילוני

אני כל כך שמחה שהקיץ בא – טיפולי פנים וגוף במרכז לבריאות העור

עברנו תקופה ארוכה של סגרים, ועכשיו עם החזרה לשגרה, כמובן שאנחנו נמצאים בדיוק בתקופת החתונות. גם היציאה לחופשות והקיץ המגיע רק גורמים לנו לרצות לצאת ולהיראות טוב יותר משנראינו אי פעם. אף על פי כן, אותם רצונות בדיוק עלולים לפעמים לבוא בסתירה עם תחושת חוסר הביטחון או הבושה מהמחשבה להציג את הגוף שלנו לעיניהם של אחרים. אז מה אפשר לעשות כדי להרגיש טוב יותר רגע לפני שגם הגנים ובתי הספר היסודיים יוצאים לחופשה?

המסת שומן

במרכז לבריאות העור, משתמש ד"ר גילוני במכשיר מיוחד העובד בשיטת CoolSculpting. אמנם הטיפול לא מתרחש בין לילה, אבל זו הזדמנות מצוינת לעשות אותו לפני החגים ולהגיע אליהם מוכנה לקצור מחמאות. 

מדובר בטיפול אחד שנועד להשיג הצרת היקפים באזור מסוים בגוף. הטיפול נמשך כשעה אחת ובו מוקפא אותו אזור באמצעות ידית מכשיר מיוחדת. צפו לראות את התוצאות כשלושה חודשים לאחר הטיפול, והוא יישמר לאורך מספר שנים גם אחריו אם תקפידו על תזונה נכונה ופעילות גופנית.

סימני מתיחה

סדרת טיפולים קצרה שבה מוזרק פחמן דו חמצני לסימני המתיחה עצמם. מחזור הדם המגיע לסלק את הפחמן הדו חמצני מעשיר את האזור המטופל בכלי דם רבים ובסיבים חיוניים וכך משתפר המראה של סימני המתיחה. את התוצאות תוכלו לראות כבר כחודש וחצי לאחר הטיפולים.

ניתן לעבור את הטיפול במגוון אזורים בגוף – בבטן, ברגליים, בירכיים ועוד.

עיצוב עצמות לחיים

מילוי והדגשת עצמות הלחיים היא פרוצדורה קלה ומהירה שלא דורשת אשפוז והכנות מיוחדות. ד”ר גילוני מזריק ללחי חומר המעניק לה נפח וגורם להרמת העור, והחומרים שבהם הוא משתמש כוללים בתוכם חומר הרדמה, כך שהטיפול נעשה תחת אלחוש מקומי של האזור. את החומר מזריק ד”ר גילוני בעזרת מחט קנולה, שהייחוד שלה נעוץ בעובדה שהיא למעשה ללא חוד, מה שמונע פגיעה בכלי דם ויצירת שטפי דם. 

העלמת קמטוטים מתחת לעיניים

אם את מנצלת את חודשי הקיץ להסתרת הקמטים הקטנים על ידי משקפי שמש, כדאי שתדעי שיש פתרון גם לנושא הזה. 

מדובר בסדרת טיפולים, שיכולה להימשך בין טיפול אחד לשלושה, בהתאם לכמות הקמטוטים ועומקם. על ידי שימוש במכשיר הפלקסר, מתקבלת השטחה של הקמטים הזעירים וכך האזור שמתחת לעיניים חוזר להיות חלק ורענן לתקופה של כשנתיים עד שלוש שנים לפחות. מומלץ לעשות זאת עוד הקיץ וליהנות מהתוצאות!

במרכז לבריאות העור ניתן למצוא פתרונות אסתטיים לעוד מגוון רחב של בעיות, כשהטיפול מבוצע על ידי רופא מקצועי ובעל ניסיון בתחום הרפואה האסתטית. 

דילוג לתוכן