יאיר גילוני
יאיר גילוני

ד"ר גילוני בראיון לפרופ' רפי קרסו על המסת שומן בקור: "בד"כ מספיק טיפול בודד"

המסת שומן בקור היא גישה מתקדמת לפני ניתוח, באמצעותה ניתן להסיר כרבע מהשומן בהליך לא פולשני. 

ד"ר יאיר גילוני מסביר על המקרים בהם שיטת המסת שומן בקור נחוצה: "הטיפול נעשה  באזורים שבאמת מציקים לאנשים והם לא יכולים להיפטר מהם באמצעות דיאטה וחדר כושר. האזורים הם הבטן התחתונה, העליונה, המותניים, האגן החיצוני, בין הירכיים, הזרועות ובשיפולי הגב מאחור".

"בשיטות החיצוניות הבלתי פולשניות משתמשים בחום. חום עושה כוויות חום", אומר ד"ר גילוני ומפרט את היתרונות שבשיטה החדשה: "אלה שיטות שהיו עד אשר נכנס השחקן האחר, שנקרא קריוליפוליזיס".

"הטיפול נעשה ע"י מכשיר שממנו יוצאת זרוע. היא חובקת את אזור הטיפול ובעזרת ואקום יונקת את האזור הבעייתי. הידית יושבת על האזור במשך שעה ומקררת אותו למינוס 10 מעלות, כשאז נוצר תהליך של הרס השומן. בהמשך, תאי השומן מופרשים בדרכי השתן ואינם מתחדשים ולכן הטיפול הוא קבוע", אומר ד"ר גילוני וקובע: "בד"כ מספיק טיפול בודד. אם מדברים על נשים מלאות מהרגיל, צריך לפעמים שני טיפולים בהפרשים של כמה חודשים".

"אין סיבוכים לטיפול הזה", מסכם ד"ר גילוני, "החשש היחידי היה כוויות הקור ובהן מטפלים בעזרת רטיית Anti-Freeze. מי שיש לו בעיות של קרישת דם, סובל מתופעה של "רנו", מחזיק קוצב לב או יש לו בעיות כליה וכבד, לא יקבל את הטיפול".

צפו בד"ר גילוני מתראיין לפרופ' קרסו:

דילוג לתוכן