יאיר גילוני
יאיר גילוני

הטכנולוגיה הלוהטת שתמיס לך את השומנים בקור

אוגוסט, שיא הקיץ והחום בישראל, מה יכול להיות יותר טוב מאשר להיפטר ממצבורי השומן שגורמים לתחושה כבדה ולהזעה מוגברת על ידי המסת שומן בקור בשיטת CoolSculpting?

למה בשיטת ה-CoolSculpting?

המסת שומן בקור בעזרת מכשיר ה-CoolSculpting מוכחת כיום כשיטה המובילה להצרת היקפים. בשונה מטיפולים אחרים, טיפול המסת שומן בקור בעזרת המכשיר האמריקאי מוכיח עצמו כיעיל כבר בטיפול הראשון!

כאשר אנו בוחנים את המכשירים השונים המתיימרים להציג תוצאות של הצרת היקפים והמסת שומן בקור, עלינו להבין שלא כל המכשירים מספקים את אותה רמת טיפול. המכשירים נבדלים הן מבחינת חוויית הטיפול, התוצאות המושגות והבטיחות למטופלים.

מכשיר CoolSculpting להצרת היקפים

למה אצל ד"ר גילוני?

ד"ר יאיר גילוני במרכז הרפואי לבריאות העור הוא בעל מכשיר ה-CoolSculpting, ויש לו ניסיון רב עמו.  המכשיר הוא הראשון בעולם שהציג את שיטת המסת השומן בקור והיחיד בעולם המאושר על ידי ה-FDA. זו נקודה חשובה בעולם הרפואה, משום שהיא מספקת אישור לבטיחות המכשיר ואופן פעולתו. המכשיר אינו גורם לנזקים, ובנוסף, הטמפרטורה המוצגת בו היא הטמפרטורה האמיתית של רקמת השומן מתחת לעור.

בעוד בטיפול במכשירים אחרים, על המטפל להקליד את הטמפרטורה שאליה המכשיר אמור להגיע, במכשיר ה-CoolSculpting, הטמפרטורה מגיעה מעצמה עד מינוס 13 מעלות, ובטיחות המכשיר מבטיחה הימנעות מכוויות קור. המכשיר האמריקאי מציג את הטמפרטורה בתא השומני עצמו, בטמפרטורה המאפשרת להגיע לתוצאות טובות מאוד, שכן בה התא השומני מתמוסס ונעלם.

למה עכשיו?

ד"ר יאיר גילוני אומר כי "כבר במהלך הקיץ, מטופלים רבים קובעים תורים וטיפולים להמסת שומן בקור באמצעות מכשיר ה-CoolSculpting. המסת שומן בקור הפכה בשנים האחרונות לטיפול היעיל ביותר בכל הנוגע להצרת היקפים, ולא סתם הוא הטיפול המוביל בארצות הברית ובאירופה.

דרך טיפול אחד בדרך כלל שאינו פולשני, ניתן להגיע לתוצאות מוחשיות וטובות במיוחד. המכשור האמריקאי הנמצא במרפאה הוא המתקדם ביותר בעולם כיום, ומעניק ביטחון בביצוע הטיפול הן לרופא המטפל והן למטופל".

דילוג לתוכן