יאיר גילוני
יאיר גילוני

רגע לפני הקיץ – איך ניתן להעלים את מצבורי השומן?

אנחנו נכנסים לישורת האחרונה של החורף, ועם בוא האביב, הביקוש להצרת היקפים ולהמסת שומן עולה. מטופלים רבים פונים למרכז הרפואי לבריאות העור כדי לקבל מידע ופרטים אודות הטיפול המפורסם להמסת שומן בקור. 

טיפול המסת שומן בקור מבוצע באמצעות מכשיר ה-CoolSculpting, שהוכח כיעיל ביותר בכל הנוגע להצרת היקפים והעלמת מצבורי שומן קשים ברגליים, בטן וישבן. שיטת הטיפול בעזרת מכשיר ה-CoolSculpting אינה פולשנית, והוכחה במשך שנים רבות כשיטה הטובה ביותר להמסת שומן בקור.

רבים מהפונים למרכז הרפואי לבריאות העור שואלים על האישורים של המכשיר, מכיוון שהם לא מכירים אותו. זה המקום לציין כי ה-CoolSculpting הוא המכשיר היחיד בעולם שאושר ע"י ה-FDA – מנהל המזון והתרופות האמריקאי. ישנם מכשירים המנסים לחקות את פעילות ה-CoolSculpting, ואותם ניתן למצוא בד"כ במכוני יופי או אצל קוסמטיקאיות. הרעיון אולי דומה – המסת שומן בקור והצרת היקפים, אך הטיפול והתוצאות כמובן רחוקים מאד מהטיפול האמיתי.

במהלך טיפול להמסת שומן בקור, מכשיר ה-CoolSculpting מציג את הטמפרטורה האמיתית של רקמת השומן מתחת לעור, שעומדת על מינוס 11 מעלות צלזיוס. הטיפול כאמור אינו פולשני ואינו מצריך תקופת החלמה או הכנה.

מתי אפשר לראות התוצאות?

"ברוב המקרים, ניתן לראות תוצאות אחרי הטיפול הראשון. לעיתים, יש צורך בטיפול נוסף, אבל קודם מגיעים לביקורת ובוחנים את המצב", אומר ד"ר יאיר גילוני. חשוב לדעת, כי אחוזי ההצלחה של טיפול המסת שומן בקור באמצעות מכשיר ה-CoolSculpting עומדים על מעל 85%, בעוד החיקויים והמכשירים האחרים עומדים על פחות מ-60% הצלחה.

דילוג לתוכן