יאיר גילוני
יאיר גילוני

רגע לפני הקיץ – מה השיטה הטובה ביותר להמסת שומן בקור? טבלת השוואה

הקיץ מתדפק על דלתנו וזה בדיוק הזמן להציג את טבלת ההשוואות שערכנו בנוגע למכשירים לטיפול בהמסת שומן בקור. הטבלה מציגה את היתרונות העיקריים של שיטת ה-CoolSculpting שבה משתמש ד"ר יאיר גילוני במרכז לבריאות העור לעומת מכשירים אחרים, ואחרי שתראו אותה תבינו שזו באמת השיטה היעילה והבטוחה ביותר. 

המסת שומן בקור בעזרת מכשיר ה-CoolSculpting מוכחת כיום כשיטה המובילה להצרת היקפים. בשונה מטיפולים אחרים, טיפול המסת שומן בקור בעזרת המכשיר האמריקאי מוכיח עצמו כיעיל כבר בטיפול הראשון!

כאשר אנו בוחנים את המכשירים השונים המתיימרים להציג תוצאות של הצרת היקפים והמסת שומן בקור, עלינו להבין שלא כל המכשירים מספקים את אותה רמת טיפול. המכשירים נבדלים הן מבחינת חוויית הטיפול, התוצאות המושגות והבטיחות למטופלים.

איך עובד מכשיר ה-CoolSculpting?

מכשיר ה-CoolSculpting הוא הראשון בעולם שהציג את שיטת המסת השומן בקור והיחיד בעולם המאושר על ידי ה-FDA. זו נקודה חשובה בעולם הרפואה, שכן זו מספקת אישור לבטיחות המכשיר ואופן פעולתו. המכשיר אינו גורם לנזקים, ובנוסף, הטמפרטורה המוצגת בו היא הטמפרטורה האמיתית של רקמת השומן מתחת לעור.

את ידיות המכשיר מניחים על העור למשך 35 דקות עד שעה, תלוי באזור הטיפול, ואלה מקררות את תאי השומן לטמפרטורות נמוכות במיוחד.

במכשירים אחרים, המטפל מקליד את הטמפרטורה שאליה המכשיר אמור להגיע. במכשירים אלו, אין הגעה לטמפרטורה של מינוס 11 מעלות, וגם במקרה שיש, בטיחות המכשיר לא מבטיחה הימנעות מכוויות קור. המכשיר האמריקאי שבמרכז הרפואי לבריאות העור מציג את הטמפרטורה בתא השומני עצמו, והוא מגיע עד מינוס 13 מעלות. זוהי טמפרטורה המאפשרת להגיע לתוצאות טובות בהרבה, שכן בה התא השומני מתמוסס ונעלם.

מהם היתרונות הנוספים?

מלבד היתרונות שהוצגו קודם לכן, גם משך הטיפול במכשיר ה- CoolSculpting קצר יותר לעומת מכשירים אחרים. הסיבה לטיפול המהיר יותר נעוצה בעובדה ששטח המגע של הידית עם העור גדול יותר, ולכן המכשיר ממיס שטח גדול יותר של שומנים בגוף.

ידיות המכשיר מציגות יתרון ייחודי נוסף – הן יכולות לטפל באזורים בגוף שלא כל מכשיר יכול להגיע אליהם, כמו האגן החיצוני ואזורים נוספים. יתר על כן, מדובר במכשיר היחיד שמטפל בגניקומסטיה (שדיים גבריות).

מכשיר ה-CoolSculpting נמצא אך ורק אצל רופאים, ואין להשיג טיפולים אלה על ידי קוסמטיקאיות. 

תוצאות הטיפול ניכרות אחרי שלושה חודשים, וניתן לראות שינוי של בין 2-5 סנטימטרים באזור המטופל!

צפו בסרטון המחשה:

דילוג לתוכן