יאיר גילוני
יאיר גילוני

סיפור מקרה: טיפול אולטימטיבי להעלמת קמטים מעל השפה

מאת: ד"ר יאיר גילוני

לפני כ 4 שנים, הבאתי את שיטת הטיפול במכשיר ה Plexr לישראל. מדובר במכשיר איטלקי רב שימושי, אשר נועד לטפל בתופעות כגון כתמי שמש, קלואידים (צלקת שאין לה טיפול כיום), יבלות, קמטים ועוד. המכשיר הוצג בהרצאה מתוך כנס רפואי בלונדון, והראה ביצועים מרשימים ותוצאות מיידיות, בטיפולים שנערכו על אנשים במיצג.

תופעה נוספת בה מכשיר ה Plexr מטפל ביעילות רבה, היא קמטים מעל השפה, הידועים בשם "קמטי עישון". יחד עם זאת, אנשים היום לא מספיק מודעים לאופציות הטיפוליות החדשות שקיימות עבור שוק הטיפולים האסתטיים, גם כשמדובר ברופאים קולגות ממרפאות מתחרות.

סיפור מקרה מהמרפאה

לאחרונה הגיעה למרפאה שלי אשה בת 55 עם בעיית קמטים מעל השפה העליונה. לאחר שני טיפולים במכשיר ה Plexr, ניתן היה לראות תוצאות משמעותיות. אחד היתרונות גדולים ביותר של המכשיר, הוא שלאחר 3 טיפולים, האפקט נשמר למספר שנים, וזה לעומת הטיפול המוכר של הזרקות חומרי מילוי, המחזיקים מעמד מספר חודשים, ולאחר מכן צריך לבוא שוב ושוב להזרקות נוספות.  

על הטכנולוגיה של מכשיר ה Plexr

אנרגיית הפלזמה היא כמו אנרגיית לייזר. היא מתרחשת כשמשנים את האטומים באוויר שאנחנו נושמים. האוויר סביבנו בנוי מCO2 ו O2. אם משנים את מבנה הגזים ע"י חימום או מערך אלקטרומגנטי, אנחנו משנים את המצב של האטומים של אותם הגזים. למעשה אנרגיית הפלזמה שמופקת באמצעות המכשיר, מאדה את הקמטים.

מדובר בהליך טיפולי שלא מצריך ניתוח .לא נכנסים לקמט אלא מצידיו, ואז מאדים את העור ואת הבליטות שבו, ומיישרים את השפה. ההליך לא כולל דם, חיתוך או צלקות שנשארות לאחר טיפול. כיום אני מלמד ומדריך רופאים בישראל, איך לעבוד עם המכשיר.


האם כל הרופאים מודעים לשיטת הטיפול החדשה?

אותה המטופלת במכשיר ה Plexr להעלמת קמטים מעל השפה, הגיעה אלי לאחר שטופלה אצל רופא אחר. היא נהגה ללכת לטיפולים שכללו הזרקות של חומצה היאלורונית וחומרי מילוי לשפתיים, הליך שחזר על עצמו אחת ל 3 חודשים. ההזרקות היו גורמות לה לכאבים, לשטפי דם ואפילו נפיחות של השפה.

אחרי שהיא טופלה אצלי, היא ביקרה את אותו הרופא בנוגע לטיפול אחר. באותה הפגישה הרופא שאל אותה היכן הקמטים שהיו לה בשפה העליונה. היא השיבה לו שהיא טופלה אצלי בעזרת מכשיר ה Plexr, שיודע לטפל בתופעה בצורה מאוד אפקטיבית. אותו הרופא התוודה כי אינו מכיר את המכשיר ואת שיטת הטיפול. יחד עם זאת, דעתו הייתה שמדובר בעבודה יוצאת מן הכלל עם תוצאות מרשימות.

כאמור, ה Plexr הוא מכשיר רב שימושי, אשר מוכר היום כטיפול האולטימטיבי גם לעפעפיים, ללא הצורך בהליך כירורגי. בסדרה של 2-3 טיפולים בלבד, בתדירות של אחת לחודש, המכשיר עושה פלאים ללא הצורך בתחזוקה שוטפת.

צפו במכשיר בהדגמת טיפול במכשיר ה Plexr

דילוג לתוכן