יאיר גילוני
יאיר גילוני

היתרונות הגדולים של הרמת עפעפיים ללא ניתוח

הרמת עפעפיים נחשבת לאחד הטיפולים האסתטיים הפופולריים כיום בישראל. לצערנו הרב, לאורך השנים, עור גופנו לא הולך ונעשה צעיר יותר, אלא להיפך, וכך גם אזור העפעפיים, מה שלעתים יוצר אצל אנשים מסוימים מראה "עייף".

העובדה שעד לפני זמן לא רב טיפול הרמת עפעפיים התבצע בעזרת ניתוח, גרמה לכך שנשים רבות החליטו לרדת מהעניין. אלא שכיום, כבר לא צריך לנתח כדי לטפל בנושא.

בניגוד לרופאים הממליצים לבצע ניתוח להרמת עפעפיים, במרפאתו של ד"ר יאיר גילוני טיפול הרמת עפעפיים מתבצע ללא ניתוח. מדובר בטיפול חדשני וראשון מסוגו בארץ, הנעשה בעזרת מכשיר ה-Plexr – מכשיר מתקדם הנפוץ באירופה ומצוי בישראל במרפאתו של ד"ר יאיר גילוני. באמצעותו ניתן לבצע הרמת עפעפיים ללא ניתוח ובקלות, ללא צורך בהכנה מיוחדת או בזמן התאוששות לאחר הטיפול.

הרמת עפעפיים ללא ניתוח באמצעות מכשיר ה-Plexr. הנקודות הכהות בתמונה האחרונה נעלמות באופן אוטומטי לאחר כשבוע

איך מתבצע הטיפול?

הרמת עפעפיים באמצעות מכשיר ה-Plexr מתבצעת לאורך 2-3 טיפולים, בדרך כלל אחת לחודש. הטיפול עצמו אורך כעשר דקות בכל עין, כשלאחריו ניתן לחזור לשגרה מלאה באופן מיידי. דוגמה לטיפול ללא ניתוח ניתן לראות בתמונה המצורפת (הנקודות הכהות הנראות בצידי העפעפיים נושרות כעבור 5-6 ימים). כחצי שעה לפני תחילתו של הטיפול, מורחים קרם Emla לאלחוש מקומי על פני המטופלת או המטופל, כדי שאלו לא ירגישו חוסר נוחות במהלך הטיפול.

מכשיר ה-Plexr עושה שימוש באנרגיית פלזמה המאדה את עודף העור ופועלת על שכבת האפידרמיס בלבד. כמו שכבר ציינו, ניתן לחזור לפעילות מלאה מיד לאחר הטיפול. בימים שלאחר הרמת עפעפיים, הגוף למעשה מרפא את המקום בעצמו; הטיפול למעשה מביא לקיצור התאים האלסטיים (פיברובלסטים) וכך נוצר אפקט המתיחה.

 

למה לבצע הרמת עפעפיים בעזרת Plexr ולא בניתוח?

ראשית, ניתוח הרמת עפעפיים הינו ניתוח לכל דבר, מה שאומר שנדרשת הכנה מיוחדת וכמובן זמן התאוששות שיכול להגיע עד כמה חודשים. לעומת זאת, בטיפול ב-Plexr הנערך בלעדית במרפאתו של ד"ר יאיר גילוני אין צורך בהכנה או בתקופת החלמה.

בנוסף, מכיוון שמדובר בטיפול שאינו פולשני, אין כל אסימטריה, זאת אומרת שהרופא המטפל מבצע את אותו הליך בשתי העיניים, זאת לעומת הרמת עפעפיים בעזרת ניתוח שאחת מתופעות הלוואי שלה קשורה לאסימטריה בין העפעפיים. בעוד שבניתוח עלולות להיווצר צלקות, בטיפול בעזרת המכשיר החדשני אין כל חתכים ולכן אין גם צלקות. כמו כן, אין צורך בהרדמה או זריקות של חומר כלשהו.

ומה לגבי המחיר? כאן מגיע אולי אחד היתרונות הכי גדולים של הטיפול בעזרת מכשיר Plexr – מחיר הטיפול מגיע לכחצי ממחירו של ניתוח הרמת עפעפיים.

דילוג לתוכן