יאיר גילוני
יאיר גילוני

השתלת שיער סינתטי שמביאה תוצאות מיידיות

לא צריך לטוס לטורקיה עם הפטנט החדש. השתלת שיער סינתטית, המצאה שנכנסה לתוקף לפני כחמש שנים, הופכת את השיער המקריח ונותנת לו מראה מלא וטבעי בלי ניתוחים או חשש מצלקות. נהוג לחשוב שבהשתלות שיער רגילות לוקחים משערות השיער הטבעיות בראש ומשתילים אותן בקרקפת אך מה שמציע הטיפול, הדי חדשני וייחודי, במרפאה של ד"ר גילוני הוא השתלה של שיער מלאכותי, העשוי מחומר היפואלרגני. 

למי מתאים ומה הליך הטיפול?

השתלה סינתטית מתאימה לכל אחד ואחת בתנאי שעור הקרקפת בריא, לאנשים שלא נותרו להם עוד שערות טבעיות לביצוע השתלת שיער או לנשים הסובלות משיער דק ודליל. 

בעזרת הטכניקה החדשנית, מכניסים את השערה לקצה המחט ומשתילים שערה אחר שערה עד לכיסוי כל האזורים הקרחים. קצב ההשתלה של השערות בשעה עומד בסביבות ה 300 שערות ובתום מספר טיפולים, תחושת המגע יוצרת מרקם מלא ואסתטי. 

השיער עצמו נבדק ואושר על ידי ה-CE האירופאי וניתן להשתיל עד כ1,000 שערות בכל פגישה. הטיפול מיקרו-כירורגי ולכן לפני ההשתלה הסינתטית מבצעים הרדמה מקומית קלה באזור. לאלו התוהים לגבי סוג השיער אל דאגה – יש כמה סוגי אורכים וצורות של שיער ביו-סינתטי.

בסיום הליך ההשתלה צריך להגיע למספר פגישות ביקורת במרפאה של ד"ר גילוני. 

הבשורה המשמחת שאפשר לחזור להתנהלות השוטפת. אין תופעות לוואי כמו דימום או כאלו המצריכות תחבושות. מי שעובר השתלת שיער סינתטית רואה את התוצאה מיד לאחר הטיפול ולא נאלץ לחכות מספר חודשים שהשיער יצמח!

דילוג לתוכן