השתלת שיער סינתטי
יאיר גילוני
יאיר גילוני

מתי נעדיף השתלת שיער סינתטי על פני FUE?

נשירת שיער ודלילות שיער הן תופעות שכיחות המטרידות גברים רבים, בכל הגילאים. אולם, מניסיוננו אנו יכולים להעיד כי גם נשים מוטרדות מהתופעה. אם אתם, גברים או נשים, סובלים מהתקרחות, בוודאי תהיתם איזו שיטה עדיפה כדי להתמודד עם הבעיה.

כשמדובר בטיפול בנשירת שיער, התמונה שעולה לראש לרוב היא השתלת שיער המערבת את שיערו של המטופל עצמו, הנפוצה למשל בטורקיה. עם זאת, השתלת שיער סינתטי עדיפה בלא מעט מקרים על שיטת Follicular Unit Extraction (FUE) המסורתית יותר.

יש שיטות כמו טיפול כימי, נטורופתיה קלינית, דיקור, תוספת ויטמינים, הזרקת פלזמה ועוד. אליהם לא נתייחס הפעם. מוזמנים לקרוא על ההבדלים העיקריים בין השתלת שיער סינתטי ל-FUE ולהתייעץ עם המרכז הרפואי לבריאות העור.

השתלת שיער סינתטי - ללא סיבוכים

אחד היתרונות הבולטים של השתלת שיער סינתטי הוא היעדר סיבוכים לאחר הניתוח; אין דימום, אין נפיחות, אין תחבושות ואין הגבלות הדורשות תקופת החלמה. התהליך עשוי אמנם לקחת זמן רב יותר (לעתים נדרשים 2-3 טיפולים, תלוי בכמות השיער המושתל), אך התוצאות נראות לעין מיד, מה שמבטל את הצורך להמתין מספר חודשים עד לצמיחת השיער. לעומת זאת, בהשתלת FUE שולפים זקיקי שיער של המטופל מהעורף שלו (ולעיתים גם מצידי האוזניים) ומשתילים באזור בו קיימת התקרחות.

מבחינת תקן, אתם יכולים להיות רגועים. השיער הסינתטי קיבל אישור אירופאי של ה-CE והשיערות עצמן מיובאות מאיטליה. ד"ר יאיר גילוני מנוסה מאוד בהשתלות שיער סינתטי ודואג שכל טיפול במרכז הרפואי לבריאות העור מתבצע ברמה הגבוהה ביותר, מה שמבטיח למטופלים ולמטופלות טיפול איכותי.

למה לבחור בהשתלת שיער סינתטי על פני FUE?

השתלת זקיקים מהעורף היא טובה ואולי אף עדיפה, אך קיימים לא מעט סייגים שחשוב שתדעו עליהם.

1. שיטת FUE לא מתאימה לכל אחד – השיטה מתאימה לחלק מהאוכלוסייה, כלומר למועמדים שנמצאו מתאימים. כמו כן, במקרים רבים היא כרוכה בנסיעה לחו"ל, כשטורקיה היא היעד הפופולרי.

2. אזור תורם מוגבל של המטופל – לחלק מהמטופלים אין אזור תורם טוב מספיק כדי לבצע השתלה מוצלחת, במיוחד בקרב נשים שאולי חוו נשירת שיער בגלל גורמים כמו גיל המעבר.

3. ב-FUE אין תוצאות מיידיות – בניגוד ל-FUE, שבו ייתכן שתצטרכו לחכות חודשים כדי לראות צמיחה מחודשת של השיער, בהשתלת שיער סינתטי רואים תוצאות באופן מיידי עם סיום הטיפול.

לפני אחרי השתלת שיער

כל הסייגים הללו מובילים למסקנה כי השתלת שיער סינתטי מהווה חלופה אטרקטיבית לטיפול בשיטת FUE ומציעה תוצאות מיידיות, התאמה אישית ופתרון יעיל למטופלים שלא מתאימים להשתלות קונבנציונליות. ניסיונו הרב של ד"ר יאיר גילוני בתחום זה מבטיחה שהמטופלים מקבלים טיפול ברמה הגבוהה ביותר ותוצאות משביעות רצון.

דילוג לתוכן