ד"ר יאיר גילוני - אנדימד
יאיר גילוני
יאיר גילוני

מכשיר גלי הרדיו אנדימד – "אחד הפתרונות הטובים ביותר לאקנה בפנים"

אקנה יכולה להופיע בכל שלב בחיים – מחקרים קליניים הראו כי 40-55% מהמבוגרים בגילאי 20 עד 40 מאובחנים עם אקנה בדרגה נמוכה ועור שמן. זו בדיוק הסיבה להכיר את מכשיר אנדימד הפופולרי שנמצא במרפאה שלנו. הטיפול נעשה דרך גלי רדיו ומציע יעילות להסרת אקנה וצלקות בעור.

"צלקות אקנה זה אחת הבעיות הנפוצות שיש לבחורות ובחורים צעירים. זה לא נעים לאף אחד להסתובב עם פנים מצולקות. מכשיר האנדימד עובד על עיקרון של רדיו. גלים שיוצאים בעוצמה מוגדרת וגורמים לחימום הדרמיס (שכבת עור עמוקה בפנים)", אומר ד"ר יאיר גילוני, מומחה להסרת צלקות בפנים.

ד"ר גילוני - אקנה

"המכשיר גורם לגירוי עור המפעיל ייצור קולגן באופן טבעי"

באמצעות ידית המכשיר (לה יש 24 מחטים) מחדירים לעור העמוק (הדרמיס) מחטים שמחממים את האזור וגורמים לצמיחה של רקמת החיבור. אותו קולגן שצומח מגירוי החימום גורם לצלקות להתמלא ולהיעלם כמעט באופן ודאי. זה מצמצם באופן משמעותי את העומק של הצלקות. מדובר בין 7-6 טיפולים. לרוב, הטיפול המלא אורך בין 30 ל-45 דקות בהתאם לגודל האזור המטופל.

לפני הטיפול מורחים קרם אלחוש שמרדים את האזור. הטיפול עצמו קצר. המטופלים לא מרגישים דבר. לאחר מכן יוצאים עם אודם קל בפנים שחולף תוך שעה קלה. חשוב למרוח קרם הגנה אחרי הטיפול. "הניסיון שלי מראה שהטיפולים הללו מועילים. זהו אחד הטיפולים המומלצים בנושאי אקנה בפנים", אומר ד"ר גילוני.

ד"ר גילוני - אנדימד

מהו תהליך הטיפול במכשיר האנדימד?

באמצעות מכשיר של אנדימד (EndyMed), מעביר ד"ר גילוני את המכשיר על פני עור הפנים בתנועה מעגלית אחידה כדי לספק פולסים קצרים של אנרגיה חשמלית המעוררת את העור. ככל שמכשיר היד זז, החום הממוקד יחדור לעור שלך ויגרום לו להתחמם – בדומה לאופן שבו הוא עושה לאחר מקלחת או אמבטיה חמה. אפקט אדמומיות קל זה יעודד את הקולגן להתכווץ, להידוק ולהרים את העור.

ההמצאת מכשיר האנדימד פותחה על ידי מומחי עור ותדרי רדיו, והוא נחשב כבר מספר שנים לטרנד פופולרי אצל המון ידוענים מרחבי הגלובוס. הרבה בזכות התוצאות היעילות שהוכיחו עצמם בעיצוב אזורים רבים ושונים בגוף המושפעים מרפיון עור או צלוליט. במיוחד באזורים עדינים, רגישים וקשים לטיפול כמו העיניים, הפה והמחשוף.

בדרך כלל לוקח כשלושה חודשים עד שהתוצאות האופטימליות נראות. חלק מהלקוחות הקבועים שלנו ראו שהתוצאות מחזיקות מעמד במשך 12 חודשים או יותר, אבל זה כמובן תלוי בגוון העור שלך, במרקם ובתהליך ההזדקנות הטבעי שלו.

צפו בד"ר גילוני מסביר על סגולות מכשיר האנדימד:

דילוג לתוכן