טיפול בהתקרחות בשיטת ריגנרה

כבר לא צריך לנסוע לטורקיה לצורך טיפול בהתקרחות והשתלת שיער! טיפול חדש המוצע במרכז הרפואי לבריאות העור, הופך את בעיית ההתקרחות אצל גברים ונשים לנחלת העבר. חברת ריגנרה האיטלקית פיתחה במשך שנים תהליך להצמחת שיער באישור מנהל המזון והתרופות האמריקאי, ה-FDA.

התקרחות אצל גברים

בעיית ההתקרחות הגברית הינה בעיה נפוצה המתרחשת בקרב גברים רבים באזור שבין גיל ה-30 ל-50. לפי מחקרים שנערכו בארצות הברית ואירופה, כ-80% מהגברים סובלים מבעיית נסיגה בקווי השיער הקדמיים (אזור המצח והפוני), מהתקרחות מדורגת באזור הקרקפת, או מדילול השיער באזורים שונים בראש. אחד מתוך כל ארבעה גברים צעירים עד גיל 30, יתחיל בתהליך התקרחות או דילול שיער, ואחוזי התופעה גדלים עם השנים. בקרב גברים בגילאים מבוגרים יותר – גילאי ה-40-50, התופעה מעמיקה וכמעט 50% מהגברים יסבלו מתופעות אלו.

התקרחות אצל נשים

בעיית ההתקרחות הנשית גורמת לפגיעה בדימוי העצמי, והיא אחת מהבעיות החיצוניות המטרידות ביותר עליהן נשים התלוננו. כמו אצל הגברים, לא מעט נשים סובלות מהתקרחות המתבטאת בשיער דליל או בנשירת השיער, בעיקר בחלק הקדמי של הראש. אובדן השיער יכול להיות זמני או קבוע, בעקבות גורמים רבים כמו: בעיות באיזון ההורמונלי, מחלות, לחץ נפשי, הריון ותרופות.

מהו אותו טיפול בשיטת ריגנרה?

חברת ריגנרה האיטלקית, פיתחה טכנולוגיה מתקדמת המשלבת טיפול אפקטיבי בבעיית ההתקרחות הגברית ודילול השיער אצל נשים, וכעת הוא מוצע לקהל המטופלים של המרכז הרפואי לבריאות העור בתל אביב. ד"ר יאיר גילוני מספר כי "אותה טכנולוגיה מאפשרת חידוש רקמות פגומות והרוסות, וצמיחה מחודשת של שיער עבה וחזק יותר – בטיפול אחד.

הטכנולוגיה עושה שימוש ברקמת עור שנלקחת מהמטופל בלי כאבים, ובכך מאפשרת ייצורם של תאים המוחזרים בהזרקה אל קרקפת המטופל".

כיצד הטיפול עובד?

הטיפול מבטיח הצלחה בקליטת התאים המוזרקים לקרקפת, ללא תופעות לוואי או אלרגיות, היות ומקורם בגוף המטופל. 

ד"ר יאיר גילוני מרדים את האזור האחורי של הקרקפת, בין הקרקפת לבין קו האוזן, ולאחר מכן נלקחים מהאזור ארבעה זקיקי שיער. זקיקי השיער הללו מוכנסים אל תוך קפסולת ריגנרה, המוכנסת למכשיר צטריפוגה. המכשיר טוחן את זקיקי השיער לאלפי מיקרו תאים. התאים הללו, שהם תאי שיער, מוזרקים בחזרה לקרקפת לאזור מדולל השיער.

התהליך דורש טיפול אחד בלבד: הודות לטיפול יחיד, מאפשרת צמיחה מחודשת של שיער עבה וחזק יותר באזור המטפל!

ומה עם התוצאות?

מחקרים שונים שנערכו בקרב מטופלים במדינות מערב אירופה, מורים על שיפור משמעותי בכמות וצפיפות השיער – זאת לאחר פרק זמן של כחודש מטיפול בטכנולוגיה של ריגנרה. לפי שעה, נשירת השיער נעצרת לגמרי, וזקיקי השיער מתחדשים בשל פעילות התאים המקדימים.
לאורך השנה הראשונה מיום הטיפול, מופיעה צמיחה מחודשת של שיער עבה וחזק יותר.

ישנם תופעות לוואי ואיסורים?

בטיפול נגד התקרחות בשיטת ריגנרה, כמעט ואין איסורים. הטיפול אינו אפשרי לבעלי דלקת אקטיבית בקרקפת. מבחינת תופעות לוואי ותקופת החלמה – אין תקופת החלמה שכן לא מדובר בניתוח, ועל המטופל להימנע מללכת לים או לבריכה כשבוע לאחר הטיפול. אין תופעות לוואי או אלרגיות כתוצאה מהטיפול.

צרו קשר עם המרפאה בטלפון 03-5223092 או השאירו פרטים מטה

דילוג לתוכן