יאיר גילוני
יאיר גילוני

ד"ר גילוני בראיון לפרופ' רפי קרסו: "טיפול באמצעות פחמן דו חמצני הוכח כאחד האמצעים הטובים שיש"

בראיון טלוויזיה לפרופ' רפי קרסו, ד"ר יאיר גילוני פירט את הסיבות להיווצרות סימני מתיחה: "סימני מתיחה נוצרים במספר אפשרויות: במקרים של אחרי הריון בגלל מתיחת הבטן אצל נשים מסוימות שעורן רגיש מלכתחילה, במקרים של גדילה אצל חבר'ה צעירים יותר נראה סימני גדילה בגלל התפתחות מהירה של העצמות כאשר העור עצמו לא מספיק להגדיל את קצב הגדילה".

גם מיקומי סימני המתיחה משנים בהתאם לאופייה, "נראה שגם "סימני המתיחה של גדלה שונים במיקום מסימני מתיחה שנוצרו לאחר לידה או בלידה.  במקרה כזה יופיעו סימני המתיחה באזור הבטן, החזה והירכיים ובסימנים שנבעו מגדילה נראה את זה יותר באגן התחתון.", ד"ר גילוני ממשיך לפרט: "זה קורה גם אצל אלה שעושים פיתוח גוף, הרבה אצל אלה שמשתמשים בסטרואידים ובגלל השמנה".

היתרון שבטיפול באמצעות פחמן דו חמצני

ישנם טיפולים מוכרים באמצעות גלי רדיו או לייזר. טיפול באמצעות פחמן דו חמצני, טוען ד"ר גילוני, "הוכח כאחד האמצעים הטובים שיש. הוא לא מחסל את הבעיה לגמרי, אבל הוא מהווה שיפור יפה."

גוף האדם מסלק באופן קבוע פחמן דו חמצני מהגוף. "ברגע שאני מזריק את הפחמן הדו חמצני לאזורי המתיחה", מסביר ד"ר יאיר גילוני, "הגוף מזהה זאת ותפקידו להעביר דם לאזורים אלה."

צפו בראיון בוידאו שנמצא למטה, או הקליקו כאן.

 

 

 

דילוג לתוכן