יאיר גילוני
יאיר גילוני

צפו בגילוני בערוץ 10: "יש פתרון לתופעת סימני המתיחה אצל נשים"

באייטם ששודר בערוץ 10, בתכנית "לבחור נכון", הסביר ד"ר יאיר גילוני על תופעת סימני המתיח בקרב נשים. לפי גילוני, כיום אנו יודעים שגדילה או צמיחה מואצת, הריון או השמנה, כל אלה יכולים לגרום לעור להימתח. מאחר והעור לא מספיק אלסטי, נוצרים קרעים אשר יוצרים 'סימני מתיחה'. יחד עם זאת, רוב סימני המתיחה אצל נשים, נגרמים דווקא מסיבות לא ידועות. יש נשים שלא ילדו ולא צמחו מהר, ועדיין סובלות מסימני מתיחה. לדברי ד"ר גילוני, ייתכן ומדובר בסיבות הורמונליות.

 

מתי מומלץ לטפל?

כשסימן מתיחה נוצר, הוא מקבל גוון אדום סגלגל, וזהו גם הזמן הטוב ביותר לטפל בו. במידה ולא מטפלים בסימן מתיחה בשלב זה, בסופו של דבר, הוא יהפוך ללבן, כלומר, חסר פיגמנט. ברגע שסימן מתיחה נהיה חסר פיגמנט, לא יהיה ניתן לטפל בו יותר, לא משנה אילו שמנים נמרח על אזור המתיחה או כמה זמן ננסה להשתזף בשמש, העור לא יקבל בחזרה את הצבע שהיה לו.

הטיפול המומלץ

ד"ר יאיר גילוני התייחס לטיפול: "הדעה בשוק היא שאין טיפול, וזה לא נכון. לפי מחקר בלתי תלוי שנעשה בארה"ב, נבדקו טיפולים שונים לסימני מתיחה כגון לייזר, גלי רדיו, גז אוזון O3 ו CO2. פחמן דו חמצני CO2, קיבל את המקום הראשון כטיפול מועדף, מכיוון שטיפול זה, עושה את העבודה מבפנים". צפו בד"ר יאיר גילוני מסביר על התהליך המלא ועל תוצאות של הטיפול, אשר נשארות לצמיתות:

 

 

דילוג לתוכן