יאיר גילוני - סימני מתיחה
יאיר גילוני
יאיר גילוני

הסוף לבושה מסימני מתיחה? הכירו את טיפול CO2 של ד"ר גילוני

סימני מתיחה בדרך כלל מזוהים בצבע אדום סגלגל ועם השנים הופכים ללבנים. מי שסובל מהם הם בעיקר נשים לפני ואחרי לידה, בנות צעירות עם עודף משקל וסוג עור דק יותר או מערכת הורמונלית פעילה ביותר. בעיית סימני המתיחה מטרידה לא מעט נשים אחרי היריון ובנות צעירות שסובלות מהשמנה ודימוי עצמי נמוך.

זה לא צריך להיות ככה כיום עם הטכנולוגיה פורצת הדרך והמכשור הרפואי המתקדם. במרכז הרפואי לבריאות העור של ד"ר יאיר גילוני ישנו טיפול אפקטיבי ביותר שחוסך הוצאות חוזרות ונשנות על קרמים וניתוחים מיותרים.

טיפול קפדני בחמצן דו פחמני למתיחת העור

תהליך הטיפול מתבצע (כבר מעל ל- 11 שנים) באמצעות מחט דקה בה ד"ר גילוני מזריק פחמן דו חמצני(CO2) לגוף המטופלת. ניתן לראות בסרטון איך המקומות בהם יש סימני מתיחה מתנפחים, מה שמראה על קליטה של החומר במערכת הדם. חשוב להדגיש, הפחמן לא מעלים ישירות את הסימנים אלא גורם משמעותי בפעילות מחזור הדם שדרכה יוצא הפחמן דרך מערכת הנשימה שלנו.

יאיר גילוני - סימני מתיחה
ניתן לראות את אזורי המתיחה בתמונה ואת תהליך הטיפול ב - CO2

הטיפול נפרס לסדרה של עשרה טיפולים בתקיפות של פעם או פעמיים בשבוע כאשר עוברים על כל סימני המתיחה. לא אמורים להיות תופעות לוואי שכן החומר הדו חמצני מוכר לגוף האדם ובטוח לשימוש.

ברוב המקרים, כבר בטיפול השישי ניתן לראות תוצאות אך זה מאוד שונה מאדם לאדם. הידיעה החשובה כאן היא שברגע שהטיפול הושלם אין סיבה לחזור עליו בשנית.

צפו בלקוחה מרוצה מספרת על הטיפול ב- CO2 של ד"ר גילוני:

דילוג לתוכן