יאיר גילוני
יאיר גילוני

הקיץ – האם הוא זמן טוב לעבור טיפולי אסתטיקה רפואית?

חודש יולי מבשר את שיאו של הקיץ – הטמפרטורות גבוהות, הילדים בחופשה וגם המבוגרים נוטים לקחת פסק זמן מענייני היומיום לטובת קצת חופש. באווירה הזו, לא מעט מאיתנו חוששים ללכת בבטחה בבגד הים, או בבגדים קצרים – זאת בשל שומן עיקש שממשיך להפריע לנו, או סימני מתיחה שמורידים את הביטחון העצמי שלנו. האם אתן חייבות להסתיר את השומן או סימני המתיחה? ממש לא!

על אף שאנו נמצאים בקיץ, עדיין לא מאוחר לעבור מגוון טיפולי אסתטיקה רפואית. זה הזמן לראות אילו טיפולים יתאימו לכן גם בעונה החמה.

מילוי קמטים

ללא קשר לעונות השנה, ניתן לבצע מילוי קמטים, אך במיוחד בשלב הזה של השנה, כאשר החגים נראים באופק. תוצאותיו של מילוי קמטים נשמרות לאורך חודשים ארוכים (עד שנה וחצי במקרים רבים), ולכן תקופה זו נחשבת אידאלית לעבור את הטיפול. ניתן לשלב בו גם מתיחת פנים ללא ניתוח באמצעות חוטים במידת הצורך, לקבלת תוצאות טובות עוד יותר.

המסת שומן בקור

Woman pinching fat on her bellyמדובר בטיפול אחד (או שניים, במידת הצורך), שנועד להשיג הצרת היקפים באזור מסוים בגוף. הטיפול נמשך כשעה אחת ובו מוקפא אותו אזור באמצעות ידית המותאמת במיוחד לו. לידיעתכן, הטיפול לא מיועד לאנשים שמנים שמעוניינים להרזות, אלא רק לאלו הסובלים ממצבור שומן עיקש המסרב להיעלם בדרכים המקובלות (ספורט ותזונה). לאחר הטיפול ניתן לשוב לשגרה מלאה. את התוצאות ניתן לראות לאחר כשלושה חודשים.

נשאלת השאלה: האם לא מאוחר לעבור את הטיפול בקיץ? ראשית, התשובה היא לא. עונת הקיץ בישראל נמשכת לא מעט זמן ונמתחת עד לאזור חודש אוקטובר. שנית, בשמירה על רמת משקל תקינה והרגלים בריאים, התוצאה תישמר גם לעונות הבאות שבהן תצטרכו ללבוש בגדים קצרים או בגד ים.

הסרת סימני מתיחה

מדובר בסדרה בת 10 טיפולים שבהם מוזרק פחמן דו חמצני אל סימני המתיחה עצמם. מחזור הדם המגיע לסלק את הפחמן הדו חמצני מעשיר את האזור המטופל בכלי דם רבים ובסיבים חיוניים, הבונים רקמת חיבור, וכך משתפר המראה של סימני המתיחה. אם עברתן לידות או הליך הרזיה משמעותי, מומלץ להגיע בשלב מוקדם כדי לטפל בסימנים. בתוך כחודש וחצי ניתן להשיג תוצאות מעולות. הקיץ הוא זמן אידאלי לביצוע הטיפול!

הרמת עפעפיים ללא ניתוח

טיפול זה, בדומה לטיפולים אחרים המוצעים במרפאת ד"ר גילוני, אינו תלוי בעונה. הטיפול מחליף את הניתוח להרמת עפעפיים שנחשב לפרוצדורה פולשנית המצריכה תקופת התאוששות והחלמה. לאחר מריחת קרם אלחוש מקומי, מבוצע שימוש בידית המשחררת אנרגיית פלזמה לאידוי עודפי העור ולטיפול בשכבת העור החיצונית ביותר (אפידרמיס). הטיפול יביא לקיצור התאים האלסטיים וכך ייווצר אפקט מתיחה.

צפו: כיצד מבוצע הטיפול?

דילוג לתוכן