יאיר גילוני
יאיר גילוני

סובלת מסימני מתיחה? הכיני גופך לקיץ!

נשים רבות מכירות את התחושה: עונת הקיץ מתקרבת ואיתה הצורך להתחטב, רגע לפני שלובשים את בגד הים. חלק מהן מנסות לרזות, להיכנס לכושר, אבל חלק מהנשים סובלות מסימני מתיחה, שגם הרזיה או כושר לא מסוגלים להעלים בצורה טובה.

טיפול בסימני מתיחה - לפני ואחריסימני המתיחה יכולים להופיע במקומות רבים בגוף. המקום השכיח ביותר הוא הבטן, ובמיוחד לנשים בזמן הריון. רוב מוחלט של הנשים בהריון מפתחות סימני מתיחה הן בבטן והן באזור השדיים. סימני המתיחה יכולים אף להופיע באזור הירכיים, הגב התחתון והישבן. כאשר מופיעים הסימנים, למשל לאחר הריון, מומלץ לבצע טיפול בסימני מתיחה בסמיכות ללידה. ככל שסימני המתיחה "טריים" יותר, כך הצלחת הטיפול תהיה גדולה יותר.

טיפול בסימני מתיחה – הפתרון האידאלי

טיפול בסימני מתיחה הוא הפתרון המושלם עבור נשים המעוניינות להיראות טוב בקיץ הקרוב. תקופה זו בשנה (חודשים אפריל עד יוני) נחשבים לחודשים המתאימים ביותר לביצוע הסרת סימני מתיחה – שכן סדרת הטיפולים כוללת עשרה טיפולים, בתדירות של פעם עד פעמיים בשבוע. שיפור יהיה ניתן להרגיש כבר אחרי שישה טיפולים, ולמעשה עם סיום סדרת הטיפולים ניתן יהיה ליהנות מהתוצאות ולהרגיש נוח יותר כשאתן יוצאות החוצה.

הטיפול היעיל ביותר בהסרת סימני מתיחה

הטיפול שנחשב ליעיל ביותר כיום, לאחר שטיפולים שונים לא הצליחו לטפל בבעיה, הוא הזרקת פחמן דו חמצני לסימני המתיחה. הפחמן הדו חמצני מביא את מחזור הדם להגיע לאזור הטיפול ולהוביל אותו, דרך מחזור הדם, לריאות והחוצה. התוצאה: כשהדם מגיע לאזור הטיפול כדי לסלק את הפחמן הדו חמצני, הוא מעשיר אותו בכדי דם, בחמצן ובחומרים חיוניים אחרים, הבונים רקמת חיבור באזור סימני המתיחה. תוצאות הטיפולים נשארות לצמיתות!

צפו בד"ר יאיר גילוני מסביר על טיפול בסימני מתיחה:

דילוג לתוכן