יאיר גילוני
יאיר גילוני

טיפול מהפכני להסרת סימני מתיחה


דר' גילוני מדגים על מטופלת טיפול להסרת סימני מתיחה

נשים רבות מתביישות בסימני המתיחה שלהם, גם אם אין הם ניכרים לעין. הן מתביישות ללכת לים, ללבוש חצאית ואף חלקן חוששות מאינטימיות.  טיפול בסימני מתיחה בעזרת פחמן דו-חמצני,  הוא המענה היעיל היחיד כיום, להסרת סימני מתיחה ומהטיפולים החדשניים בעולם.

מדובר בטיפול שמקורו במרחצאות פריז, שפותח על ידי האיטלקים והברזילאים, לאחר שהבינו שאת יעילותו בטיפול בליקויים במערכת כלי הדם, ניתן לשכלל. החל משנת 2007 הוא הפך לנפוץ ברחבי אירופה, ארה"ב ודרום אמריקה. דר' יאיר גילוני התמחה בכך אצל רופא צרפתי וכבר למעלה משנה, מבצע את הטיפול שמניב תוצאות מדהימות, עבור מטופלות שניסו הכול ללא הצלחה.

כיצד מתבצע הטיפול ?

מדובר בטיפול שהוא למעשה סדרה של כמה פגישות.
בכל טיפול מבצע המטפל כמה דקירות באזורים הבעייתיים, על ידי הזרקת פחמן דו-חמצני לגוף, שמביאה להזרמת פחמן בגוף, המעלים את סימני המתיחה. בתום הטיפול מורחים משחה אנטי דלקתית וריחנית להרגעת המקום.

הטיפול אינו כרוך בכאב, שכן מדובר בדקירות קטנות, הנפיחות והאדמומיות יורדת תוך כמה דקות עד חצי שעה והמטופלת יכולה לחזור לשגרה מייד בתום הטיפול.

מה עושה הפחמן הדו חמצני ?

הטיפול הוא למעשה הזרקת פחמן דו-חמצני לתוך סימני המתיחה. ההזרקה מביאה לזרימת דם, שמוציאה את הפחמן הדו חמצני דרך דרכי הנשימה בזמן נשיפת האוויר החוצה, ויחד עם הפחמן הדו-חמצני, ממנו רוצה הגוף להיפטר, יוצא החוצה ה"זבל" של גופנו. במקום הפחמן הדו-חמצני נשאר בגוף חמצן, והוא זה שגורם לשינוי בסימני המתיחה.

כיצד החמצן מביא לשינויים בסימני המתיחה?

החמצן מביא לשגשוגם של תאי קולגן וסיבים אלסתטיים, המפחיתים את עובי סימני המתיחה, משנים את צבעם והאלסטיות שלהם וכך למעשה מתקבל טשטוש שלהם.

למי מתאים הטיפול ?

לנשים להן סימני מתיחה באזור הבטן, הירכיים, הידיים, השוקיים ועוד. לא מדובר דווקא בסימני מתיחה קשים.

תופעות לוואי

אין תופעות לוואי – פחמן דו-חמצני הוא חומר הקיים בגופנו ובו משתמשים גם לבדיקות רפואיות ועד היום לא נתגלו כל תופעות לוואי הקשורות אליו.

תוצאות

התוצאות המתקבלות יפות מאוד. בעזרת הזרמת חמצן, משתנה צבעם, העובי והאלסטיות של סימני המתיחה וכך למעשה, הם מטשטשים באופן משמעותי, המשפיע על הרגשתה ואורח חייה של המטופלת. אין טיפול נוסף כה יעיל להסרת סימני מתיחה כמו זה.

דילוג לתוכן