העלמת סימני מתיחה - ד"ר גילוני
יאיר גילוני
יאיר גילוני

לתפוס את סימני המתיחה בזמן לטיפול אפקטיבי יותר

סימני מתיחה נתפסים לרוב בעיה שנפוצה בקרב נשים, אך לא מעט גברים מתמודדים עם אותה תופעה, שמתרחשת בעקבות שינויים בגופנו. סימני מתיחה כשמם כן הם, מופיעים בעקבות מתיחה של העור ונפוצים אצל מתבגרים שגופם משתנה, אצל מבוגרים, אחרי או לפני דיאטות ובמיוחד אצל נשים בהיריון. הופעתם של סימני המתיחה מהווה מפגע אסתטי עבור מרבית האנשים, אך כיום ניתן לבצע טיפול בסימני מתיחה, הנחשב ליעיל ובטוח במרפאתו של ד"ר יאיר גילוני.

לפני הכל – כיצד נוצרים סימני מתיחה?

סימני מתיחה נגרמים כתוצאה מקרע או משבירה בסיבי הקולגן והאלסטין, המרכיבים את שכבת התמיכה של העור ואחראיים לגמישותו. שבירה או קריעה שלהם יוצרת מעין "צלקת" על הגוף. ישנם שני סוגים של סימנים: אדומים ולבנים. סימני המתיחה האדומים נוצרים מהשתקפות של כלי הדם, ורק לאחר שמצליחים לגרום לכלי הדם להתכווץ באזור, סימני המתיחה יהפכו ללבנים.

הטיפול בסימני מתיחה

כיום יש לא מעט טיפולים שנועדו להעלים את סימני המתיחה, אבל לא כולם יעילים ומצליחים לטפל בבעיה באופן משמעותי. ד"ר יאיר גילוני מציע במרפאתו טיפול על ידי הזרקת פחמן דו חמצני לסימני המתיחה.

הפחמן הדו-חמצני גורם למחזור הדם להגיע אל אזור הטיפול ולהובילו דרך מחזור הדם, אל הריאות והחוצה. הדם שמגיע לאזור הטיפול, מעשיר את הפחמן הדו-חמצני בכלי דם קטנים, חמצן וחומרים נוספים, שתפקידם לבנות חיבור באזור סימני המתיחה. לטיפול זה יתרונות רבים, אשר מהווים יתרון על פני טיפולים אחרים המוצעים בשוק: מדובר בטיפולים קצרים, ללא כאבים ו/או תופעות לוואי, והטיפולים אינם מוגבלים בגיל.

התזמון הטוב ביותר לטיפול בסימני מתיחה לאחר הריון

לאחר הריון גופן של נשים עובר שינויים, ואצל מרבית הנשים שעוברות הריון, מתפתחות סימני מתיחה באזור הבטן והחזה במהלך התקופה. לכן, נשים שרוצות לטפל בסימני המתיחה, צריכות לבצע את הטיפול כאשר סימני המתיחה טריים. כלומר, כאשר הסימנים הם בצבע אדום -סגלגל, והם נחשבים ל"טריים", ניתן להגיע לעד כ-80% העלמה של סימני המתיחה.

חשוב מאוד לא לחכות חודשים לאחר הלידה עד לטיפול, שכן הגעה לטיפול בשלב מאוחר תקטין את סיכויי ההצלחה של הטיפול בסימני המתיחה, אלא אם מדובר בנשים מניקות. נשים מניקות יכולות לעבור טיפול בסימני מתיחה גם לאחר כ-3-4 חודשים מהלידה.

*******************************

הטיפולים להסרת סימני מתיחה כוללים בדרך כלל 10 טיפולים במרפאתו של ד"ר יאיר גילוני בתדירות של פעם-פעמיים בשבוע. ניתן לראות תוצאות לאחר 6 טיפולים בלבד, והתוצאה הסופית נשמרת לצמיתות.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? טלפון לזימון תורים וליצירת קשר עם המרפאה: 03-5223092 או 03-5223098 

דילוג לתוכן