יאיר גילוני
יאיר גילוני

שאלות ותשובות על אנדי-מד מכשיר להסרת קמטים, צלקות ומיצוק הפנים – חלק 1

הזדקנות, חשיפה מוגברת לשמש, הריונות רבים ותנודות במשקל, אלו הם גורמים שמשפיעים על  האלסטיות של העור שלנו, ובין היתר מביאים ליצירת קמטים.
אולם, גם אורח חיים בריא וחשיפה מינימלית לשמש, עדיין לא מונעים את תהליך התבגרות העור.


טיפול באקנה עם מכשיר האנדי-מד : לפני ואחרי


האם ניתן לטפל בעור נפול ללא ניתוח?

בעזרת שימוש במכשיר ה ENDY-MED , המבוסס על טכנולוגית ה-RF (גלי רדיו מולטי פולריים), ניתן להביא למראה הדוק ובריא של העור ללא ניתוח, ע"י חימום השכבה העליונה של העור שיוצר קולגן חדש ובריא.

מהי טכנולוגית RF וכיצד היא מסייעת לפעולת מכשיר ה  ENDY-MED?

טכנולוגיה זו , המבוססת על גלי רדיו מולטי פולריים, מחממת באופן בטוח את הקולגן שבעור (דרמיס), מה שמביא להליך יצירת קולגן טבעי, המצעיר את מראהו של העור ופותר את בעיית רפיונו.
יתרונותיה הבולטים של הטכנולוגיה :
1) מתבצעת בעזרתה חדירה עמוקה יותר לעור.
2) אינה מושפעת מצבעו של העור

מהם החסרונות של טיפולים אחרים מבוססי טכנולוגית RF?

שיטות טיפול ישנות יותר שעשו שישמוש בטכנולוגיה זו, הביאו לחדירה עמוקה מדיי לרקמת העור, שכתוצאה ממנה נגרמו כאבים ונוצרו כוויות. במקרים אחרים, שיטות אלו סיפקו חום ברמה שטחית מדיי, מה שהביא לתוצאות שאינן מקסימליות מבחינת יעילותן.

מהו יתרונה של טכנולוגית  3DEEP RF עליה מבוססת פעולת מכשיר ה- ENDY-MED?

מדובר בוריאציה החדישה ביותר של טכנולוגית RF, המורכבת מאלקטרודות ומבוססת על אנרגיה שמעבירה חום לעומק העור. כל זאת, באופן המאפשר לשלוט על מעבר האנרגיה, תוך שמירה על האפידרמיס העליון של העור.

באלו אזורים בגוף ניתן לטפל בעזרת טכנולוגיה זו?

טכנולוגיה זו אפקטיבית בטיפולה במרבית חלקי הגוף. נמצא כי אזורים שונים בגוף, דורשים רמות אנרגיה שונות של טיפול זה. יישומים שונים פותחו, כאשר כל אחד מהם מתאים את עצמו לפרמטרים לטיפול אופטימלי בכל אזור ואזור בגוף בשיטה זו. חשוב שהרופא יתאים את הטיפול לכל מטופל ומטופל ואף לאזור הספציפי בגופו.

למה עליי לצפות במהלך הטיפול?

ההליך, שנמשך בין חצי שעה ל-45 דקות (תלוי באזור בגוף בו בוחרים לטפל ובגודלו), מתחממת בהדרגה שכבת העור העמוקה וזאת תוך פיקוח ושליטה של הרופא המטפל.
הטיפול מרגיע, נטול כאבים וללא תופעות לוואי.

דילוג לתוכן