יאיר גילוני
יאיר גילוני

על טיפול חדשני להסרת צלקות – מתוך תוכנית המועדון

צלקות מלוות אנשים הסובלים מהן לאורך כל החיים. כעת, ישנו טיפול חדשני להסרת צלקות, עליו הסברתי השבוע בתוכנית "המועדון" בהנחייתו של דליק ווליניץ.

ממה נגרמות צלקות ?

צלקות הן למעשה תוצר לוואי של ריפוי הגוף. ריפוי כתוצאה מפציעות כמו מכה, שריטה, פצעי בגרות, אבעבועות רוח, תאונה או מחלה. ככל שגופינו ירפא במהרה את המכה , השריטה או הפצע, כך הצלקת תהיה עמוקה יותר, מאחר והגוף מבצע במהרה את מלאכת הריפוי.

טיפולים שהוצעו כנגד צלקות עד כה

עד כה , לא היו טיפולים מהפכניים למיגור ועידון הצלקות. שיטות שונות כגון לייזר, פילינג עמוק או פילינג מכני (שפשוף העור בעזרת אבן מיוחדת), בעלות יעילות מינורית יחסית , של 15-20 אחוזי הצלחה, וסיכוי גבוה לתופעות לוואי כגון העמקת הצלקת ושינוי צבע העור, מה שהופך את הטיפול ללא מתאים עבור כהי וכהות עור.

מכשיר האנדי מד הפועל בעזרת גלי רדיו- התשובה המהפכנית לעור ללא צלקות

בשנים האחרונות, חברת אנדי מד, פיתחה מכשיר חדיש, העובד בשיטת גלי רדיו, הנקראת RF. מכשיר זה, הינו בשורה מהפכנית בתחום. בפעולתו, הוא שולח גלי רדיו לעומקו של העור, מבלי לפגוע בחלקו החיצוני וזאת תוך התאמה לכל סוגי העור. אותם גלי רדיו, מחממים את השכבה הפנימית של העור, הדרמיס, האחראית על יצירת קולגן וסיבים אסתטיים. בעזרת פעולת החימום, מייצר העור רקמת קולגן וסיבים אסתטיים, הסותמים את אותם החללים מחלקו העמוק של העור, וכלפי חוץ.

הטיפול הוא למעשה סדרה של ארבעה עד חמישה טיפולים, שכל אחד מהם מבוצע אחת לחודש, פרק הזמן הנדרש, על מנת שרקמת העור תתחדש. ככל שהצלקת עמוקה יותר, כך נדרשים יותר טיפולים, אולם את השיפור ניתן לראות מייד, כבר לאחר הטיפול הראשון.

למי מתאים המכשיר

 

* לבעלי צלקות וחטטים (המכשיר אינו מתאים לצלקות מפציעות משמעותיות, הדורשות ניתוח רציני).

* המכשיר מתאים לכולם מבחינת סוג העור – גם לכהי עור, שאינם יכולים לעשות שימוש בלייזר, בשל תופעת הלוואי של שינוי צבע העור.

* ניתן אף למצק את העור בעזרתו – מתאים לבני 50-60, המעוניינים לטפל בקמטוטים לצידי העיניים או בלחיים למשל.

דילוג לתוכן