יאיר גילוני
יאיר גילוני

מילוי קמטים ופיסול פנים באמצעות קנולה

חשוב לזכור שהניתוח הפלסטי הוא לא פיתרון הקסם היחיד לכל קמט או שקע שמופיע בפנים שלכם. לעתים קרובות, ניתן ורצוי לעשות שימוש בחלופות אחרות. אחת המומלצות שבהן היא מילוי קמטים ושקעים באמצעות הזרקת קנולה. כל זאת בנוחות וביעילות וחשוב מכך – ללא שטפי דם או כאב כלשהו.

הקנולה הוא למעשה צינור דק וגמיש בעל קצה עגול ולא חד -מכאן שהשימוש בו אינו מכאיב למטופל כהוא זה. הצינור משמש לטובת החדרת החומר המשמש למילוי ולמעשה מסייע במתיחת העור ובהעלמת השקעים והקמטים. חשוב לזכור כי גמישותו של צינור הקנולה ואורכו, מאפשרים לרופא המטפל להגיע בקלות ובנוחות לכל אזור בפניו של המטופל, תוך ביצוע מינימום הכרחי של נקבי כניסה מזעריים.

צפו בקטע קצר במהלכו מסביר ומדגים ד"ר יאיר גילוני את השימוש בקנולה

תהליך ההזרקה עצמו נמשך זמן קצר ביותר ומייד לאחריו יש לעסות את האזור על מנת להבטיח שהחומר שהוזרק יתפזר באופן שווה בכל השטח הפנים הרצוי וימנע את היווצרותן של גבשושיות או שטפי דם. ראוי לציין כי החומר שמוזרק כולל בתוכו גם חומר הרדמה ומכאן שאין כל מניעה מחזרה מיידית לפעילות מלאה לאחר סיום ההליך.

יתרון משמעותי נוסף הטמון במילוי נפחים על ידי קנולה, נעוץ ביכולת לזהות במדויק את מקום ההזרקה ולשלוט באופן מוחלט בכמות החומר בו נעשה שימוש. מדובר ביתרון שלא בא לידי ביטוי בעת שימוש במחט רגילה. באמצעות הקנולה ניתן לפסל את עצמות הלחי ליישר את קו הסנטר – פעולות שדוחות את הצורך בניתוח מתיחת פנים.

ד"ר יאיר גילוני
דילוג לתוכן