יאיר גילוני
יאיר גילוני

החיים החדשים אחרי המסת שומן בגלי קור

טיפול להצרת היקפים שלהמסת שומן באמצעות גלי קור נקרא קריוליפוליזיס. זהו טיפול חדיש שהפך לפופולרי מאוד בעולם ובעיקר מוצלח ונוח. השיטה הלכה למעשה היא העברת קור מקפיא באזור המטופל. הקור ממיס את תאי השומן ובאמצעות מחזור הדם, מורחקים השומנים מהגוף. הגדולה בשיטה הזו היא העובדה שמיד לאחר הטיפול, אפשר לחזור לפעילות היומיום כרגיל. הנה שלוש עדויות של אנשים שעברו את הטיפול:

בני הזוג סטייסי וג'ייסון עברו שניהם טיפול להמסת שומן באמצעות גלי קור. סטייסי סיפרה על יעילות השיטה: "קשה להספיק המון דברים במהלך יום העבודה, כמו למשל להגיע לחדר הכושר. היו לי אזורים שומניים בגוף שלא היה לי זמן לבזבז עבורם. השיטה הזו הייתה אלטרנטיבה נהדרת עבורי. זו לא שיטה פולשנית. אם אנשים היו יודעים עד כמה השיטה הזו קלה ונוחה, הם בוודאי היו בוחרים בה. אני מרגישה שהבגדים שלי יושבים עליי פתאום. הטיפול עזר לי ממש באזורים ספציפיים. עכשיו אני מרגישה כאילו חזרתי לגיל הקולג'".

צפו בעדויות של המטופלים בשיטה באתר coolsculpting:

יאיר גילוני - קריוליפוליזיס


בן זוגה טען: "דברים השתנו לגמרי מאז שהתחלתי בטיפול לפני שבועיים. הייתי בטוח שזה יהיה טיפול מוצלח, כי יש אזורים מסוימים שבהם הטיפול עובד מצוין. ניסיתי דיאטות רבות במשך שנים ללא הצלחה". על הפרוצדורה הוא הוסיף: "הטיפול היה ממש קל. אתה צופה בסרט או משחק אייפד במהלך הטיפול, ואז יוצא כאילו לא קרה כלום. באופן אישי, אפילו הלכתי לעבודה לאחר מכן. הגעתי לתוצאות שעבודה רבה של שנים לא הגיעה אליהן. עכשיו כיף לי להביט במראה. בהחלט הייתי ממליץ לאנשים על הטיפול".

מטופלת אחרת הסבירה: "אני עוסקת בריקודים ולכן המשמעת חשובה מאוד. ההתנהגות שלי הייתה בריאה. הייתי שמנמנה באזורים מסוימים ולא משנה מה עשיתי, לא הצלחתי להיפטר מהשומנים העודפים. באמצעות קריוליפוליזיס – בעזרת טיפול קצר הכל היה מאחוריי. זה לקח שעה בלבד. חזרתי לחדר הכושר באותו היום. הטיפול הזה גרם לי להיות בטוחה בעצמי ולצאת לים בביקיני".

דילוג לתוכן