יאיר גילוני
יאיר גילוני

העלמת נימים על ידי השימוש בלייזר פוטונה

תופעת הנימים הבולטים שכיחה בעיקר אצל נשים אך גם אצל גברים. בעזרת השימוש בלייזר הפוטונה ניתן לטפל בנימים בתקופה קצרה.

זה לא סוד שנימים בולטים מפריעים מבחינה אסתטית. לנשים הסובלות מבעיה גנטית, שינויים הורמונליים או חלקן לאחר לידה ייתכן ויופיעו נימים בולטים. גם חולי סכרת יכולים לסבול מהתופעה שמכה בעיקר נשים, אך גם גברים לעתים יכולים להבחין בכך. לרוב זה מופיע ברגליים, אך לעתים זה יכול להופיע על פנים, באזור האף והלחיים. תופעה זו יכולה לתפוס נשים  צעירות בנות פחות מ-30 ועד לגילאים מבוגרים יותר.

האפשרות הטובה ביותר לטיפול בנימים הוא בעזרת לייזר הפוטונה. מדובר בלייזר המתקדם ביותר בתחום. אופי הפעולה הוא כזה שקרני הלייזר נבלעות על ידי ההמוגלובין הנמצא בתוך כדורית הדם. הלייזר לא נבלע בשום חומר אחר ולכן הפגיעה היא בכלי הדם בלבד, אין כל נזק לסביבת כלי הדם. הלייזר מחמם את דפנות כלי הדם וגורם להרס של כלי הדם ובהמשך הגוף סופג את מה שנשאר בתהליך פנימי של מחזור הדם והנימים נעלמים.

צפו בסרטון המתאר את פעולות לייזר פוטונה:

חובה להדגיש כי הטיפול הוא על כלי דם עד 4 מ"מ רוחב, כאשר נימי הדם הם בצבע אדום כחול. הלייזר לא משפיע על ורידים בולטים. ניתן להשיג הצלחה תוך 1-3 טיפולים, כאשר הכול תלוי בגודל הנימים ואספקת הדם. כחודש וחצי לאחר הטיפול הראשון עורכים ביקורת לבדוק האם ישנו צורך לבצע טיפול נוסף. ניתן לחזור לתפקוד רגיל באופן מיידי, מלבד העיסוק בפעילות ספורטיבית ממנה מומלץ להימנע לתקופה של כשבועיים לפחות.

דילוג לתוכן